Gå til innhold

MÅ installere SWG trial på C:\?

Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned SWG trial nå, og gleder meg veldig til å begynne å spille det, men når jeg skal installere det så kommer jeg til installasjonen , og så får jeg beskjed om at jeg trenger <så og så stor plass på c:> for å installere. Min c: er kun en windows harddisk med 97mb ledig av 3 gb. Hvis jeg MÅ installere på c:, hvor latterlig er ikke det?

Edit: Har slettet litt rundt, men har fortsatt bare 500mb ledig. Står at jeg trenger 1,5 gig mer for å få installert *Sob*

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg tror jeg fant svaret. Jeg har ikke stor nok plass til at temp filene kan extractes, så derfor må jeg skifte enivroment variables.

Edit: Jaaaaaaaaaaaa :D Det gikk :w00t::w00t:

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Samme problem, i går etter at jeg hadde lastet ned den 2 gm store trail'en, grunnen til at dem må legge seg på c: er pga, masse informasjon som må ligge på c: pga bruker'n din er på c: mine motatte filer og alt sånn... Ble gjævlig forbanna, har c: som egen windows stasjon, 6 gb stor, men skulle vært plass til spillet, for jeg skulle egentlig hatt 4 gb ledig :no: men windows regner altid feil så... 3 gb eksisterte ikke :mad::mad::mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...