Gå til innhold

Grafikk drivere, Radeon

Anbefalte innlegg

Ser at andelen laptop eiere her på forumet er omvendt proporsjonal med evnen til å bruke SØK funksjonen, tenkte i den sammenheng at jeg skulle lage denne lille posten.

- Mange laptoper leveres med relativt gamle drivere. Disse driverene har på den ene siden vist seg stabile og er grundig testet, men er såpass gamle at man ytelsesmessig sett har en del å hente på å oppgradere. Soooo here goes:

- IKKE surf deg frem til ATI sine hjemmesider og last ned siste Catalyst driver. Catalyst driverene støtter ikke Mobility kortene med mindre de blir moddet. Den mest brukte måten å modde de på finner du her.

- En annen velbrukt måte, er å innstallere OMEGA driverene. Undertegnede har god erfaring med disse. Du finner de her.

- Det er sikkert andre muligheter rundt omkring, dette er så vidt jeg vet, de 2 mest brukte.

- Lykke til !

Endret av Filla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får ikke instalert catalyst driverene på min 556E jeg. har lasta ned 4.6

Fikk fixa det nå ja. Drev å surra med Catalyst-driverne, men de funka jo ikke. Har lagt inn win2k og nyeste omega-driver og alt går på skinner!!

Når jeg prøver å installere driveren Catalyst 4.4 på min G556E så dukker det opp en feil, hvor det står: "INF feil. fant ikke videodriver" og "førsøk å sette opp skjermkortet med en standard VGAdriver"

hva skyldes dette og hvordan fixe dette?

Har den nyeste modellen av WB CL1557 med Radeon 9700 men finner ingen drivere til kortet. Det fulgte ikke med drivere og de driverne på whitebox sine sider funker ikke. Har noen med denne modellen funnet ut hvor man får tak i driverne?

this is old news my friend  ... menmen

Det var da heller ikke ment for 2k+ postere so deg /hug ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...