WeeR Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Heisann! Er det noen som vet hvor det er mulig å kjøpe kabelestere? Tenker hovedsakelig på RS kabler, 9pin hun/25pin han, men også RJ45. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Heisann!Er det noen som vet hvor det er mulig å kjøpe kabelestere? Tenker hovedsakelig på RS kabler, 9pin hun/25pin han, men også RJ45. Takk for alle svar. www.danbit.no har masse kabeltestere og annet sært utstyr til PC, f.eks hovedkort med 6 ISA-plasser o.l Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Takk takk, så ut som det var akkurat det jeg var på jakt etter Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Har nå vært i kontakt med Danbit, og de har ikke noe produkt jeg kan bruke.. Noen andre som vet om noen andre butikker som fører slike ting? Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hva skal du bruke det til? Skal du sjekke om lederne er koblet riktig, eller er det mer avanserte tester som skal utføres? Tror Clas Ohlson har noen kabeltestere, og elfa har kanskje det du trenger for 414 kr. Søk på comtest, eller kanskje 25-927-23 kan brukes. Henning Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg kan huske å ha sett slike multi testere som ikke kostet så veldig mye, men i hovedsak trenger jeg utstyr for å teste 9pin hun/9pin hun og 9pin hun/25pin han. Skal bare sjekke at ledere er koblet riktig og at det ikke finnes noen kortsluttninger. 25-927-23 så ikke ut som hadde 9pin, men kun 25. Har mest kabler som er 25pin han i den ene ender og 9pin hun i den andre enden. 25-875-09 så grei ut, men den var dyr, dessuten skulle jeg hatt en som var i 2 deler.. (kabelstrekka blir fort på 2-80M, og derfor er det greit om testeren er 2delt med batteri ) Skal sjekke ut Clas Olhson, takk for hjelpen så lagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå