Ceaucescu Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ble det kun laget èn sessong av Fastlane? Noen som eventuelt vet hvorfor? Ser TVN har sendt første (og eneste?) sessong to ganger nå, og jeg likte serien relativt godt. Det er derfor jeg spør. Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 http://www.imdb.com/title/tt0320000/ Ser bare ut som det er en sesong. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 egentlig ganske greit, de hadde liksom brukt opp konseptet på slutten. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 www.tvtome.com Status: Canceled/Ended Episode List Kun én sesong... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det er en petition et sted på nettet som prøver å puste liv i serien, men kjenner jeg Fox kommer det bare enda flere realityserier.. Joe Schmo Show er tøft, men ellers er realityserier Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Det er en petition et sted på nettet som prøver å puste liv i serien, men kjenner jeg Fox kommer det bare enda flere realityserier.. Den kampanjen kan like så godt legges på is. Samme forsøket ble gjort når Futurama ble tatt av lufta. Fox hører kun på seg selv. Trist men sant. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det er en petition et sted på nettet som prøver å puste liv i serien, men kjenner jeg Fox kommer det bare enda flere realityserier.. Den kampanjen kan like så godt legges på is. Samme forsøket ble gjort når Futurama ble tatt av lufta. Fox hører kun på seg selv. Trist men sant. For ikke å snakke om John Doe.. Fox is teh sux Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 egentlig ganske greit, de hadde liksom brukt opp konseptet på slutten. På slutten ? Konseptet var brukt opp etter 15min i den første episoden. Før jeg sier noe mer må jeg bare påpeke at dette er min personlige mening. Men den serien er noe av det meste bedritne jeg har sett på lenge. Som dere ser så ble serien tatt av lufta etter en sesong, hva slags signaler gir det oss? Jo, det skal jeg fortelle dere. Det var for mange som meg der ute, så serien var ikke økonomisk forsvarlig å fortsette å lage. Eneste grunnen til det ble spillt inn en hel sesong var pågrunn kontrakten med Fox. Touché Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det ble for dyrt å lage, derfor bare en sesong. Forståelig når McG står bak det hele. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Synd. Likte serien. God og lett underholdning. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Synd. Likte serien. God og lett underholdning. Me too, går bare og håper at den kommer på dvd snart. Tror jeg fant en underskrivft kampanje på nettet en gang for å få den på dvd også... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Me too, går bare og håper at den kommer på dvd snart. Tror jeg fant en underskrivft kampanje på nettet en gang for å få den på dvd også... me og.. digger den,, dvd skal kjøpes hvis det kommer ut ja.. finner jeg den underskrift greia skal jeg skrive under Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 for meg holt det å se serien EN gang, har prøvd å se reprisene på tvn men det nytter ikke husker de alt for godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå