King of Ice Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hvorfor får jeg så ofte memory dump det skjer når jeg spiller eller ser på en film på Pcen det kan skje til og med når jeg går inn på en mappe hvorfor skjer dette er det et virus eller er det noe annet.jeg har MSI KT4V hovedkort Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Skjønner ikke helt her. Får du en blåskjerm med en prosentteller som det står "Dumping physical memory". Eller at PCen din er i windows og HDDen plutselig begyner og jobbe noe voldsomt i noen minutter? edit: rette! Endret 2. juli 2004 av Hevley Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 når maskinen din utfører en memorydump så lagres "minnefilene" under <windir>\Minidump ... dette skjer når en uopprettelig feil har oppstått. disse filene kan brukes til feilsøking, men krever en del kompetanse ... memdumps/bluescreen(BSOD) kan i noen tilfeller skyldes virus, men mest sansynligvis en hardware konflikt. sjekk ting som minne osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå