viranth Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Alle karakterene i Simpsons har sine gullkorn, men Homer er den som jeg synes er best. Ellers er Wiggum litt kul noen ganger, de politifolkene sier mye kult og så er Mr. Burns også skikkelig kul. "Eeeeeexcellent" Er en scene i en episode der homer og lisa gjør noe "Father & Daughter" greier, de bygger hus og maler er det vel. Homer står å maler på veggen og så sier han "When Bart can be El Barto, then I can be El Homo" Eller noe i den duren, er liksom Homer i en setning det der =) Så har du også de scenene der Homer snakker med hjernen sin, like morsomt hver gang. "Say something smart!" Lenke til kommentar
t0ggler Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Dr. Hibbert syns jeg er litt kul Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 -Homer og han derre gutten som har de dårligbetalte jobbene.. han har fregner og orangt hår. Ikke for å glemme -Fat Tony Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 -Homer og han derre gutten som har de dårligbetalte jobbene.. han har fregner og orangt hår. Ikke for å glemme -Fat Tony Ah, Fat Tony m/venner er viktig (Johnny Tightlips har akkurat blitt skutt) Fat Tony: Johnny, are you OK? Johnny: I ain't sayin' nothin' Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ingen som husker lille Maggie da?.. Synes ho er litt morsom jeg. Btw, hvor kan jeg kjøpe Simpsons Sesong 4 på dvd? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Comic Book Guy! Årsaken til at jeg er enig i dette er at dette er den charactern de treffer spikern MEST på hodet med i hele serien. Det er faktisk folk som ER sånn. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 1. Homer himself 2. Burns 3. Bart 4. Wiggum Lenke til kommentar
monstar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Homer, Bart, Klovene(husker ikke hva han heter) og Vaktmesteren(husker ikke hva han heter heller) Lenke til kommentar
skilli Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Homer, Bart, Klovene(husker ikke hva han heter) og Vaktmesteren(husker ikke hva han heter heller) krusty og willie? Endret 9. august 2004 av skilli Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Definitivt Homer, med Moe, Barney, Carl og Lenny på delt 2. plass Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 :!: :!: Kan de ikke få ut sesong 4 på DVD SNART! Den har jeg! weee! Hvor "kjøpte" du den da? De selger den på outland Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 De to kuleste er etter min mening Homer og han der som driver en tegneseriesjappe! Han er bare helt rå Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) *Dobbelpost* Endret 10. august 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 1. HOMER 2. Nelson(hæ hæ) 3. bart 4, MOE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå