Uderzo Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Mr. Burns Willie principal Skinner Endret 23. juli 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
tøs Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Bart Mo Apu Alle i den serien er rett å slett geinale da.. Vanskelig å velge uten bare 3. hehe Endret 21. juli 2004 av tøs Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Har ikke sett så mye på Simpsons, men jeg syntes at Homer er kul. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Homer Bart Krusty (skulle ønske at alle klovner var sånn!) En genial setning sagt av Homer: Hahaha... Look at this country! You are gay! Kommentar: Urgay er et land, men hvis man skriver u r gay blir det noe annet! Endret 22. juli 2004 av superseven Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) :!: :!: Kan de ikke få ut sesong 4 på DVD SNART! oh.. 1. Homer 2.Burns ikke rangert: Chief Wiggum Dr. Hibbert Apu Moe Willie.. mm.. Nei dette blir for mange. btw han heter Willie ikke Willy. Endret 22. juli 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
maradona Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 :!: :!: Kan de ikke få ut sesong 4 på DVD SNART! Den har jeg! weee! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 :!: :!: Kan de ikke få ut sesong 4 på DVD SNART! Den har jeg! weee! Hvor "kjøpte" du den da? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hahaha... Look at this country! You are gay! Kommentar: Urgay er et land, men hvis man skriver u r gay blir det noe annet! :lol: Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Rod & Tod er litt morsomme. De minner meg litt om Ylvis brødrene. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 HomerBart Krusty (skulle ønske at alle klovner var sånn!) En genial setning sagt av Homer: Hahaha... Look at this country! You are gay! Kommentar: Urgay er et land, men hvis man skriver u r gay blir det noe annet! Ikke rart du liker Homer, nei... :!: :!: "Urgay er et land" Lenke til kommentar
maradona Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 :!: :!: Kan de ikke få ut sesong 4 på DVD SNART! Den har jeg! weee! Hvor "kjøpte" du den da? På den freake butikken på oslo s. Rett ved Free Record Shop og Matbutikken. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Rart at ingen andre enn meg har nevnt Krusty... Han er jo genial! Lenke til kommentar
skilli Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Rart at ingen andre enn meg har nevnt Krusty... Han er jo genial! krusty er genial ja (flere klovner skulle vært som ham) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Syns ikke Krusty har vært morsom i én episode, jeg. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Syns ikke Krusty har vært morsom i én episode, jeg. Ikke? Han har gjort mye morsomt, som f.eks da han satt i en bilkø og skrek at de som var først i køen var noen jævla klovner. Krusty's klysete personlighet er morsom nok i seg selv. :!: Lenke til kommentar
atrax Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Digger politifolkene! Spesielt denne dialogen: Lou: I went to the McDonalds over in Shelbyville the other day. Chief Wiggum: The Mc-what? Lou: Yeah, I never heard of it either but they say they have over 2000 locations in this state alone. Eddie: Hmm...Must've sprung up over night. Lou: But you know, its the little differences. Chief Wiggum: Example? Lou: Well at a McDonalds you can get a Krusty Burger with cheese. But they don't call it a Krusty Burger with cheese. Chief Wiggum: Get out! What do they call it? Lou: A quarter pounder with cheese. Chief Wiggum: Quarter pounder with cheese...well I can see the cheese but? Hey, do they have Krusty's Partially Gelatinated Gum-Based beverages? Lou: Yeah, they call them 'shakes.' Eddie: *Pfft* 'Shakes.' You don't know what you're gettin'. Om du ser parallellene til Pulp Fiction er det ekstra morsomt! Holdt forresten på å glemme "The Bumble Bee Man"! Han er tøff han! "Ay ay ay, no me gusta!" Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Homer: Welcome to the internet my friend, how can I help you?CBG: I'm interested in upgrading my twenty eight point eight kilobaud internet connection to a one point five megabit fibre-optic T-1 line. Will you be able to provide an IP router that's compatable with my token ring ethernet LAN configuration? Homer: (after long pause) Can I have some money now? Har alltid ledd så utrolig bra av den scenen der, spesielt kanskje fordi jeg forstår alt han sier (Har du ikke sett episoden vil kanskje ikke det quotet der være sååå morsomt som i showet. Du må nesten bare ha med hastigheten til Comic Book Guy når han sier det og lesbingen hans ) Hahaa, vet akkurat hva du snakker om, så den episoden om igjen nå, helt max Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 det som faktisk er litt tøft at de har beholdt en god del av essensen i The Simpsons Hit 'n' Run spillet Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Homer seff.. Mr. Burn og er morsom. Og lenny og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå