OeO Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hvorfor spør vi hvem som er de kuleste? Digger alle, ta heller de kjedligste, som jeg syns er marge og lisa Lenke til kommentar
skilli Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 hvorfor spør vi hvem som er de kuleste? Digger alle, ta heller de kjedligste, som jeg syns er marge og lisa HELT ENIG Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 1. Homer 2. Mr. Burns 3. Rod og Tod Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 At jeg ikke tenkte på Duffman!? Duffman can't breath, oh no! :!: Grandpa kan være morsom til tider, f eks når ungene blir fratatt når han skulle passe de, og når Homer sier noe sånt som "vi forlater deg i to timer, og imens blir ungene fratatt?" så svarer han: Oh, biiitch, biiitch, biitch Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Vel, synes ingen av figurene er spesielt "morsomme" jeg. Er liksom Homer som tar av. De andre er kun ZzZ... Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Homer Simpson (uten S på slutten ) Groundskeeper Willy Nelson (HA HA) Endret 3. juli 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 [PIRK] Har lagt merke til at det er flere her som skriver Homer Simpsons, noe som er feil. Simpsons er jo flertallet av Simpson...altså Homer Simpson. [/PIRK] Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Homer Comic book guy Frank Grimes Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Homer Mr Burns Willy Apu - "Silly customer, you cannot hurt a twinkie!" Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 -Homer -Mr. Burns ...er mine favoritter, men syntes vel egentlig at hver enkelt av figurene utfyller hverandre. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Han fyrn som sier hahaaaaaaaaa hele tiden er tøffest! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Han fyrn som sier hahaaaaaaaaa hele tiden er tøffest! Han har fått navnet Nelson. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Homer: Welcome to the internet my friend, how can I help you?CBG: I'm interested in upgrading my twenty eight point eight kilobaud internet connection to a one point five megabit fibre-optic T-1 line. Will you be able to provide an IP router that's compatable with my token ring ethernet LAN configuration? Homer: (after long pause) Can I have some money now? Har alltid ledd så utrolig bra av den scenen der, spesielt kanskje fordi jeg forstår alt han sier (Har du ikke sett episoden vil kanskje ikke det quotet der være sååå morsomt som i showet. Du må nesten bare ha med hastigheten til Comic Book Guy når han sier det og lesbingen hans ) Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Ja det er vel sånne ting som gjør simpsons til det det er. Og ja syns den var utrolig morsom når jeg så den. :!: Endret 3. juli 2004 av SweeeTMaN Lenke til kommentar
skilli Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 1.Bart 2.Homer 3.willy Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Walk away, not today, Disco Laaadeey :!: Når man leser gjennom denne tråden merker man hvorfor det er laget ørten sesonger av dette showet! Det er fordi det er så mange morsomme og originale rollefigurer edit: Endret 3. juli 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 :!: Genialt! HalTan aka Disco Stu! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 digger Mr.Burns og Nelson (Ha-Ha!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå