skilli Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) hvilken figur synes dere er kulest i the simpsons? min rekke: 1. Homer 2. Bart 3. Moe Endret 9. august 2004 av skilli Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 1. Mr. Burns 2. Nelson (beste latteren ever) 3. Homer Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 1. Homer 2. Mr. Burns 3. Mr. Scorpio ( Hank fra sesong 8 episode 2 ) Jeg har 347 episoder med simpsons Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 1. Homer 2. Wally 3. Krusty Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Homer Simpsons så klart! Han er så dum og morsom at det ikke går ann. Bestefaren, eller faren til Homer er også ganske morsom. Hmm, jeg har en plakat med Homer på hvor han ligger og slafern i sofaen med teksten Livin La Vida Sofa under. Den må jeg se å få hengt opp. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Synes "The House" (Milhouse) er tøff jeg. Litt sånn nerdete, men samtidig så tøff :!: Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Comic Book Guy! Hehe han minner veldig om en som eide en butikk i Skien, Gameworld tror jeg den het.. Vet ikke om den er oppe enda.. men uansett, oppførselen og stilen er klin likt! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hans Moleman (seriens Kenny) Comic Book Guy (best character ever) Milhouse (han virker som den i serien som hadde hengt på hw forumet :!: ) Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Synes han skotske vaktmesteren er kul. Husker ikke navnet på han i farta. Edit: tror det er willie han heter. Endret 2. juli 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Synes han skotske vaktmesteren er kul. Husker ikke navnet på han i farta. Edit: tror det er willie han heter. Groundskeeper Willy Ya used me, Skinner, ya uuuuused me! Endret 2. juli 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jaja Groundskeeper Willy er ganske morsom han :!: Men er det virkelig ingen flere som liker bestefaren? Jeg syns han er ganske morsom de gangene han er med. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Mr. Burns, definitivt. I'm gonna crush you like this paper cup.. gnn.. nnn. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Cpt. Wacky later reenamed Homer Willy er kul, har skikelig muskler. lenny og carl har vel det reneste vennskapet siden Frodo og sam. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) 1. Homer 2. Willy 3. Duffman Endret 2. juli 2004 av sadogoat Lenke til kommentar
ratata Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 L.T. Smash er jo og ganske morsom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå