Joachim_F Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Vanligvis skriver vi ikke nyhetsartikler om nye skjermbilder, men de første skjermbildene fra TrackMania Sunrise ser så flotte ut at vi rett og slett blir nødt til å gjøre et unntak. Les artikkelen her Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Wow! Det ser veldig bra ut! Håper det blir litt større biler enn slike små model biler Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Artikkelen er nå oppdatert med mer informasjon samt en trailer (samme som den som ble vist på TM LANet i Paris, men denne versjonen har mye høyere kvalitet) Endret 2. juli 2004 av Joachim_F Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg tror faktisk folka med hoppesmilyer oppi her sa det best. Dette her blir bare enkelt og greit rått. Det må det bli. Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) gleder meg Endret 2. juli 2004 av _Mag_ Lenke til kommentar
genesis Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 vil ikke ha for store forhåpninger. gedet meg til trackmania.... som var elendig. synes jeg la oss anta at det blir mye mer fokus på realisme..... jippi..... men...... der forsvant fokuset på stunt Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 GEHENNA, det der var noe annet enn TM, gitt! ^^ Skikkelig nydelig ble det, håper det blir like enkelt å bygge ennå, da. =) Men skulle gjerne sett litt mer stunts, ja, skulle vært modier spesielt bygd for stilkjøring. =) Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Grafikken har blitt oppdatert en del ja... Men det var vel bare på sin plass. Håper det blir minst like morsomt som originalen. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ser vakkert ut, men....... hvor er førern. ? Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ser vakkert ut, men....... hvor er førern. ? Ser ikke ut som han har kommet enda. Dette ser lovende ut, får bare håpe det unike gameplayet blir bevart. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Ser vakkert ut, men....... hvor er førern. ? På andre siden av skjermen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Satan, det så smått sinnsykt ut Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) vil ikke ha for store forhåpninger. gedet meg til trackmania.... som var elendig. la oss anta at det blir mye mer fokus på realisme..... jippi..... men...... der forsvant fokuset på stunt Trackmania er et arkadespill. Hvis du synes Trackmania var dårlig, og for lite realistisk, så burde du egentlig ikke hatt forventninger til det i utgangspunktet. Det er ikke din type spill. *Se på skjermbildene* OMG! Oh my fucking GOD! Dette kan bli det første spillet, på noen år, som jeg faktisk kjøper. Endret 3. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg