dimetho Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Big One classic eier alt da Slipper alt det ekstra dillet som følger med på pizzaen Skinke, ost og bunn, trenger man noe mer? (Kanskje litt tomatpurre i tillegg) Lenke til kommentar
Mello Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Hva med "En Skikkelig Hot Pizza", uten ananas og den irriterende paprikaen seff, men den fjernes lett! Deilig krydrede kjøttboller på konge ost, med medium-tykk bunn, rett og slett gudomelig. (til kjøpepizza å være) Ellers er det mye bra der ute å går, av Grandiosa må jeg si Pepperoni er best, utrolig godt krydret. Ellers funker de små "wannabe italienske" godt og, god smak ihvertfall. Til dags dato mest skuffende kjøpe pizza er "mild-taco", ikke smaker den taco, ikke er den spicy i det hele tatt heller. Hadde dem fyrt opp den med litt futt, og kallt den "HOT-Taco" hadde den noj slått ann litt bedre, SKJERPINGS nå SPIS (aka Stabburet) Mammas hjemmelagde derimot er uten tvil best, smaken på den vil få mange av verdens beste pizza "kokker" om å be på sine knær om oppskriften. Endret 4. juli 2004 av Mello Lenke til kommentar
total Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hmmm... liker best den der 'pizza-ristorante' med mozzerella Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 casa mia i arendal. Ingen over ingen ved siden. peppes er en god nr 2. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) De beste Grandiosa - kjøttdeig og løk Big one (classic og pepperoni) , stund siden jeg har spist, men fortsatt like god. Hjemmelaget med masse fyll Nå for tiden spiser jeg kun grandiosa kjøttdeig og løk og hjemmelaget når jeg har tid EDIT: peppes og de fleste andre pizzaene som fåes på restauranter er også svært gode Endret 5. juli 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) gransiosa vanlig grandiosa pepperoni mild taco kjøttdeig ellers så er mia pizza med skinke veldig god, men den er ganske liten så man trenger to for å bli mett Endret 5. juli 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 "normal" grandiosa er best. kjøttdeig/løk og peperoni er helt ok. men mild taco.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) -Den som mamma lager -Pizzaene som de lager på Egon -Big One Mexican Endret 12. juli 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
gspr Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Ostello på Danmarksplass i Bergen er jo selvsagt sakene! Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 jeg liker best dolly dimpels eller den nye grandiosa - kjøttdeig og løk(DEN E KNAAALLLL GOD ! !!) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Italiensk. Uten tviler. Selvfølgelig laget på en ordentlig italiensk restaurant. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 casa mia i arendal.Ingen over ingen ved siden. peppes er en god nr 2. WTF? Jeg har bodd i Arendal hele livet og aldri hørt om Casa Mia... Hvor holder de hus? Dette må undersøkes nærmere! Forøvrig: Mia Pizza med røkt kylling og mozarella.... Lenke til kommentar
skilli Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 pizzaene de lager på egon er jo helt knall 2. big one 3. favoritt Lenke til kommentar
TJ Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 casa mia i arendal.Ingen over ingen ved siden. peppes er en god nr 2. Enig. Casa Mia er den ved Maxis, right? Ellers er Peppe's på en god 2. plass. Tenker da spesielt på meny 36 (?). Den med marinert kyllingkjøtt Når det gjelder frossenpizza: 1. Grandiosa - Kjøttdeig og løk 2. Big One - Classic 3. Grandiosa - Vanlig Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 1. Tha über1337 m4574h ferdigpizza er BigOne Mexican 2. Pizzaen de har på Yonas, Taco pizzaen. (Purify, du vet sikkert hvilken jeg snakker om) Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 frossenpizza: la mia skinke resturang pizza: flamenko kylling Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 1. fatterns hjemmelagde 2. JAFS egenkomponert 3. nr.17 på peppez så kommer dosa som er litt billigere Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 La Mia - Mozzarella. Ristorante - Pollo. Originale - Milano. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå