Gå til innhold

Kva slags pizza er best.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med "En Skikkelig Hot Pizza", uten ananas og den irriterende paprikaen seff, men den fjernes lett!

Deilig krydrede kjøttboller på konge ost, med medium-tykk bunn, rett og slett gudomelig. (til kjøpepizza å være) Ellers er det mye bra der ute å går, av Grandiosa må jeg si Pepperoni er best, utrolig godt krydret. Ellers funker de små "wannabe italienske" godt og, god smak ihvertfall.

Til dags dato mest skuffende kjøpe pizza er "mild-taco", ikke smaker den taco, ikke er den spicy i det hele tatt heller. Hadde dem fyrt opp den med litt futt, og kallt den "HOT-Taco" hadde den noj slått ann litt bedre, SKJERPINGS nå SPIS (aka Stabburet)

Mammas hjemmelagde derimot er uten tvil best, smaken på den vil få mange av verdens beste pizza "kokker" om å be på sine knær om oppskriften.

Endret av Mello
Lenke til kommentar

De beste

Grandiosa - kjøttdeig og løk :w00t:

Big one (classic og pepperoni) , stund siden jeg har spist, men fortsatt like god.

Hjemmelaget med masse fyll :love:

Nå for tiden spiser jeg kun grandiosa kjøttdeig og løk og hjemmelaget når jeg har tid

EDIT: peppes og de fleste andre pizzaene som fåes på restauranter er også svært gode

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
casa mia i arendal.

Ingen over ingen ved siden.

peppes er en god nr 2.

WTF? Jeg har bodd i Arendal hele livet og aldri hørt om Casa Mia... Hvor holder de hus? Dette må undersøkes nærmere!

Forøvrig: Mia Pizza med røkt kylling og mozarella.... :D

Lenke til kommentar
casa mia i arendal.

Ingen over ingen ved siden.

peppes er en god nr 2.

Enig. Casa Mia er den ved Maxis, right?

Ellers er Peppe's på en god 2. plass. Tenker da spesielt på meny 36 (?). Den med marinert kyllingkjøtt :dribble:

Når det gjelder frossenpizza:

1. Grandiosa - Kjøttdeig og løk

2. Big One - Classic

3. Grandiosa - Vanlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...