Elendil Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Kva slags pizza er best. av grandiosa, bigone o.sv. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Den jeg lager på Pizzarinan på Otta Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Den man lager hjemme, med tjukk bunn, og MASSE fyll. Ellers funker Egons sin pizza greit nok og Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hvorfor ligger ikke dette på "Søppel". Pizza er søppel! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Den jeg lager på Pizzarinan på Otta Det er jeg faktisk enig i... 1 gang har jeg vært der på gjennomreise. Men jeg husker den fortsatt. Den var himmelsk. Om det er samme pizzeriaen du tenker på vet jeg ikke, men i otta var det Men sånn kjøpe pizza så er nok pariserpizza den beste. Endret 2. juli 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Den man lager hjemme, med tjukk bunn, og MASSE fyll. Ellers funker Egons sin pizza greit nok og Enig. Egon på karl johan eller. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Kva slags pizza er best. av grandiosa, bigone o.sv. Se hva han spør om da! Han spør om "Grandiosa, Big One, osv.". Med andre ord _ferdigpizza_, også kalt frossenpizza. Han spør ikke hvilken restaurant som har best pizza. Måtte bare nevne det. Jeg synes at VANLIG Grandiosa er best. Pepperoni og Kjøttdeig & Løk kan bare gå og legge seg, de er faen meg stygge begge to. Hail Grænndiss! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Hjemmelaget er best!! (-Æ kainn bake... ) Ellers liker jeg Familiens Favoritt (eller noe sånt, en blå pakke med noen stjerner) Edit: Takk Purify (er fra bergen og er ikke spess god i dialekt) Endret 2. juli 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
XonatoR Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Grandisen er best.. Ellers så liker jeg kjuttas pizza eller pappas pizza Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hjemmelaget er best!! (-Æ kan bake... ) Ellers liker jeg Familiens Favoritt (eller noe sånt, en blå pakke med noen stjerner) Han sier "Æ kainn bake!", det er stor forskjell på "kan" og "kainn". Jeg er fra samme plass (Tromsø) som han i reklamen, har sett han i byen noen ganger. Lenke til kommentar
XonatoR Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Se hva han spør om da! Han spør om "Grandiosa, Big One, osv.". Med andre ord _ferdigpizza_, også kalt frossenpizza. Han spør ikke hvilken restaurant som har best pizza. Måtte bare nevne det. Jeg synes at VANLIG Grandiosa er best. Pepperoni og Kjøttdeig & Løk kan bare gå og legge seg, de er faen meg stygge begge to. Hail Grænndiss! Synes du om mild taco da? den er grei nok syns jeg, bedre en pepe.. og kjøttdeig og løk ass Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Kjøttdeig og løk-grandis. Før den kom, mild taco-grandis. Før den kom, grandis uten paprika. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 BigOne med pepperoni eller Grandiosa med pepperoni. Eller de originale utgavene av begge. De har en helt vanvittig god ferdigpizza på Obs her også, men den er så dyr. Den har fersk bunn og masse fyll, trenger bare å stekes opp. Helt ubeskrivelig god. Og om noen sier Billy's-pizza så bør de sjekke om de smaker noe som helst. Makan til plastic-fantastic-pizza skal en lete lenge etter. =P Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Uten tvil Grandiosa Pepperoni men hjemmelaget (mamma sin ) er seff best Lenke til kommentar
ratata Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 grandiosa pepperoni samt kjøttdeig og løk... vanlig grandiosa tykkjer eg er smaklaus og ellest lite å skrive heim om. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Når det kommer til frossenpizza så er det vel Big One Classic (med ekstra ost ) som regjerer. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hva med billys pizza da synes den er god jeg Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Av kjøpepizza, BigOne Classic. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hjemmelaget og Peppes på en delt førsteplass... Blant kjøpepizza er Grandis med Pepperoni og Grandis Kjøttdeig og Løk kongene i frysedisken! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Kjøttdeig og løk-grandis. Før den kom, mild taco-grandis. Før den kom, grandis uten paprika. Jammen i alle dager? Vet du ikke at det er livsfarlig å plukke vekk paprikaen fra Grandiosaen? Det er vel ikke så veldig mange år siden en student som levde på utelukkende grandis uten paprika pådro seg skjørbuk og strøk med. Moralen er; Grandiosa redder liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå