Gå til innhold

Kva slags pizza er best.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den jeg lager på Pizzarinan på Otta ;)

Det er jeg faktisk enig i... 1 gang har jeg vært der på gjennomreise. Men jeg husker den fortsatt. Den var himmelsk. Om det er samme pizzeriaen du tenker på vet jeg ikke, men i otta var det :D

Men sånn kjøpe pizza så er nok pariserpizza den beste.

Endret av bugbear
Lenke til kommentar
Kva slags pizza er best. av grandiosa, bigone o.sv.

Se hva han spør om da! Han spør om "Grandiosa, Big One, osv.". Med andre ord _ferdigpizza_, også kalt frossenpizza. Han spør ikke hvilken restaurant som har best pizza. Måtte bare nevne det. :)

Jeg synes at VANLIG Grandiosa er best. Pepperoni og Kjøttdeig & Løk kan bare gå og legge seg, de er faen meg stygge begge to.

Hail Grænndiss! :w00t:

Lenke til kommentar

Hjemmelaget er best!! :woot:

(-Æ kainn bake... :p )

Ellers liker jeg Familiens Favoritt (eller noe sånt, en blå pakke med noen stjerner)

Edit: Takk Purify (er fra bergen og er ikke spess god i dialekt)

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Hjemmelaget er best!! :woot:

(-Æ kan bake... :p )

Ellers liker jeg Familiens Favoritt (eller noe sånt, en blå pakke med noen stjerner)

Han sier "Æ kainn bake!", det er stor forskjell på "kan" og "kainn". ;)

Jeg er fra samme plass (Tromsø) som han i reklamen, har sett han i byen noen ganger.

Lenke til kommentar
Se hva han spør om da! Han spør om "Grandiosa, Big One, osv.". Med andre ord _ferdigpizza_, også kalt frossenpizza. Han spør ikke hvilken restaurant som har best pizza. Måtte bare nevne det. :)

Jeg synes at VANLIG Grandiosa er best. Pepperoni og Kjøttdeig & Løk kan bare gå og legge seg, de er faen meg stygge begge to.

Hail Grænndiss! :w00t:

Synes du om mild taco da? den er grei nok syns jeg, bedre en pepe.. og kjøttdeig og løk ass

Lenke til kommentar

BigOne med pepperoni eller Grandiosa med pepperoni. Eller de originale utgavene av begge.

De har en helt vanvittig god ferdigpizza på Obs her også, men den er så dyr. Den har fersk bunn og masse fyll, trenger bare å stekes opp. Helt ubeskrivelig god.

Og om noen sier Billy's-pizza så bør de sjekke om de smaker noe som helst. Makan til plastic-fantastic-pizza skal en lete lenge etter. =P

Lenke til kommentar
Kjøttdeig og løk-grandis. Før den kom, mild taco-grandis. Før den kom, grandis uten paprika. :)

Jammen i alle dager? Vet du ikke at det er livsfarlig å plukke vekk paprikaen fra Grandiosaen? Det er vel ikke så veldig mange år siden en student som levde på utelukkende grandis uten paprika pådro seg skjørbuk og strøk med.

Moralen er; Grandiosa redder liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...