misster Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Vi bestilte varer fra komplett til over 14 K og det tog over en uke før vi fikk de ! 3 dfxcool og Netshop sendte varene på 2 dager... Takk til de for bra service ! Men det er ikke nokk med det ! På grunn av at vi er en bedriftskunde, FÅR VI IKKE bytte eller levere tilbake feilbestilte varer !! Helt utrolig ! Må vi akseptere dette - noen som vet om man kan gjøre noe ? Takknemlig for svar ! MVH AAVA AS Jorma K. Kaunonen PS. Vi har selvsagt kansellert våre andre bestillinger hos komplett.... Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Helt andre regler for bedriftskunder, de har ikke noe med Komplett å gjøre. Som bedrift har man ingen returrett som sådan hvis man selv har bestilt feil. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 jeg makter ikke å forstå at en uke med postgang er så ille. Jeg er vant med det og selvfølgelig plager det meg til tider, men man må leve med det. Det er neppe Komplett sin skyld om posten ødelegger dagen. Lenke til kommentar
gisi Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det er mulig de enda ikke har helt kontroll på det nye systemet sitt, pluss at de har meldt forsinkelser på enkelte typer forsendelser pga. problemer i systemet. Skulle vært rettet opp i nå etter sigende. Når det gjelder firmarettigheter så er lovene sånn, desverre. Men noen forhandlere kan være hjelpsomme likevel. De fleste fabrikker har garanti på sine deler. Du kan jo sjekke opp dette, og få byttet direkte hos dem. gisi Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Netshop brukte 5 dager på å sende meg noen varer jeg bestilte. Så det varier veldig Endret 2. juli 2004 av Mixel Lenke til kommentar
misster Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 jeg makter ikke å forstå at en uke med postgang er så ille.Jeg er vant med det og selvfølgelig plager det meg til tider, men man må leve med det. Det er neppe Komplett sin skyld om posten ødelegger dagen. Som det står i innlegget vårt, så sendte 2 andre nettbutikker bestilling på 2 dager i samme tidsperiode - dermed utelukker vi postens skyld i saken !(denne gangen...) Er det virkelig så ille at dere aksepterer så dårlig service ? Vi lever jo ikke i 1970 tallet lenger ! Det finnes som tur er mange andre å gå til... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Vær sikker på å bestille rett neste gang du handler et sted da vettu.. Ser ikke helt hva som er elendig av komplett her.. Kanskje du bestillte noe som de akkurat gikk tom for på lager slik at de måtte vente litt med å pakke? Ærlig talt.. en uke er ingenting å sutre over. Endret 2. juli 2004 av fUsiOn Lenke til kommentar
misster Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Vær sikker på å bestille rett neste gang du handler et sted da vettu.. Ser ikke helt hva som er elendig av komplett her.. Kanskje du bestillte noe som de akkurat gikk tom for på lager slik at de måtte vente litt med å pakke? Ærlig talt.. en uke er ingenting å sutre over. Mulig at det fremstår som sutring for noen... ... mange "manjana" typer her... Vi kaller det effektivitet - og det finnes det for lite av pr i dag !! Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg jobber i Posten og om du så hadde bestillt fra 100 butikker samme dag så ville du fått en vidt forskjellig ankomsttid på alle pakkene. Grunnen er at posten blir sendt fram og tilbake og hit og dit. Og alt sånt. En uke på en pakke er veldig bra tid. Er det noe som haster så prøv å hold posten utenfor bildet. Bruk bud. Christian... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Du dør nok ikke hvis det tar et par arbeidsdager mer enn forventet. Har de ikke varen inne, så er den ikke inne. Har bare hatt positive erfaringer med komplett jeg. De pakker ferdig pakker på søndager også faktisk. Lenke til kommentar
immo Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har bestilt mange ganger fra Komplett. De sender alltid omgående så lenge det er på lager (som de fleste gjør) Har bestilt fra netshop også og må si meg like fornøyd med begge. Er du sikker på at ikke en av varene ikke var på lager evt. svært få igjen av slik at de manglet denne til din ordre? Må jeg vente mer enn et par dager på at butikken skal sende blir jeg og sur derfor sjekker jeg alltid lagerstatus nøye før jeg bestiller. Må si meg svært fornøyd med både Komplett, PS data, MPX og Netshop på dette området - har de det fyker det avgårde med kort behandlingstid. Kan selvfølgelig ha vært en blunder fra Komplett denne gangen, men VAR det dem? Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg jobber i Posten og om du så hadde bestillt fra 100 butikker samme dag så ville du fått en vidt forskjellig ankomsttid på alle pakkene. Grunnen er at posten blir sendt fram og tilbake og hit og dit. Og alt sånt. En uke på en pakke er veldig bra tid. 1 uke for en pakke er veldig bra tid??? Fra posten.no (Servicepakke): Fremsendingstid 1 – 5 arbeidsdager avhengig av strekning. 1 uke er MEGET ELENDIG det! Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har bestilt mange ganger fra Komplett. De sender alltid omgående så lenge det er på lager (som de fleste gjør) Det gjør de slettes ikke! Bestilte 1 stk. Corsair TWINX1024-3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200 DIMMs idag tidlig kl 08:02 og ordren er enda ikke lagt til plukking. Det vil si at det blir sendt tidligst mandag! Det er for dårlig! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Vi bestilte varer fra komplett til over 14 K og det tog over en uke før vi fikk de !3 dfxcool og Netshop sendte varene på 2 dager... Takk til de for bra service ! Men det er ikke nokk med det ! På grunn av at vi er en bedriftskunde, FÅR VI IKKE bytte eller levere tilbake feilbestilte varer !! Helt utrolig ! Må vi akseptere dette - noen som vet om man kan gjøre noe ? Takknemlig for svar ! MVH AAVA AS Jorma K. Kaunonen PS. Vi har selvsagt kansellert våre andre bestillinger hos komplett.... Er nå vel du som er tjukk i hodet og ikkje bestiller rett med ein gang. Kva er poenget med og bestille feil da? Kan ikkje klage tiil komplett pga dette. 1. Bestill rett 2. det tar tid 3. Komplett har bra service Lenke til kommentar
oycob Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har bestilt mange ganger fra Komplett. De sender alltid omgående så lenge det er på lager (som de fleste gjør) absolutt ikke! Jeg og flere venner har opplved opptil 3 dagers venting på bestillinger der alt er på lager hos komplett, og det er for dårlig (netshop kunde fra nå av ) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Når man bestiller en del tar det jo selvsagt litt tid, og 5 dager er jo helt normalt! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Jeg jobber i Posten og om du så hadde bestillt fra 100 butikker samme dag så ville du fått en vidt forskjellig ankomsttid på alle pakkene. Grunnen er at posten blir sendt fram og tilbake og hit og dit. Og alt sånt. En uke på en pakke er veldig bra tid. 1 uke for en pakke er veldig bra tid??? Fra posten.no (Servicepakke): Fremsendingstid 1 – 5 arbeidsdager avhengig av strekning. 1 uke er MEGET ELENDIG det! En uke vel ikke elendig. Spørs om det er over helg eller ikke det. 7 virkedager kan hende er litt drøyt. Endret 2. juli 2004 av fUsiOn Lenke til kommentar
misster Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Vi bestilte varer fra komplett til over 14 K og det tog over en uke før vi fikk de !3 dfxcool og Netshop sendte varene på 2 dager... Takk til de for bra service ! Men det er ikke nokk med det ! På grunn av at vi er en bedriftskunde, FÅR VI IKKE bytte eller levere tilbake feilbestilte varer !! Helt utrolig ! Må vi akseptere dette - noen som vet om man kan gjøre noe ? Takknemlig for svar ! MVH AAVA AS Jorma K. Kaunonen PS. Vi har selvsagt kansellert våre andre bestillinger hos komplett.... Er nå vel du som er tjukk i hodet og ikkje bestiller rett med ein gang. Kva er poenget med og bestille feil da? Kan ikkje klage tiil komplett pga dette. 1. Bestill rett 2. det tar tid 3. Komplett har bra service Ok, Mr feilfri ! Forklar da hvorfor vi blir diskriminert bare fordi vi er en småbedrift...??!! Hadde jeg feilbestilt som privatkunde, kunne jeg bare benyttet meg av angrefristen! Men det finnes vel kun punkt 3. som er riktig Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg dobbeltsjekker alltid det jeg bestiller.. jeg foreslår at du begynner med det samme. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) I forhold til andre webshopper har nok komplett problemer for tiden, jeg tar mine forholdsregler etter dette og vil nok hanlde på ps-data eller netshop. er det noen varer jeg skal ha som kun komplett har vil jeg ringe å bestille for å forsikre meg om at det ikke er rot på lageret, som det har vært lenge nå. Jeg har dårlige erfaringer med retur der også, tok alt for lang tid i forhold til hva jeg har opplevd andre steder. Cornel det var jo noe kålete av deg dette da det er jo fort gjort å trykke feil når du bestiller. så gnien å jålete går det da ikke ann å være dessuten er det teit å kalle andre dum. Endret 2. juli 2004 av airguard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå