chokke Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 topic, eller er det bare singel? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Mener det sto at det var multiplayer på omtalen til goty pakken på gamesmix... Men, som en engasjert morrowind spiller. SÅ vet jeg at det ikke er noe multiplayer... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Mener det sto at det var multiplayer på omtalen til goty pakken på gamesmix... Men, som en engasjert morrowind spiller. SÅ vet jeg at det ikke er noe multiplayer... begynnte å lure.. tenk over det da, chokke.. hvsi du har spillt det mener jeg; det er veldig vanskelig å ha multiplayer i det systemet. Men, det hadde vært digg! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Nei jeg har ikke spilt det, bare hørt om det, og folk som har hus og greier og greier, og folk som har sagt at jeg eier deg og sånt Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Desverre så er ikke morrowind multiplayer.. men la oss håpe og be om at Elders Scrolls 4 blir minst like bra som Morrowind, og at det får multiplayer Coop støtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå