zombien Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) *Er VELDIG ny på forumet, så om denne er feilposta sorry Igår når jeg skrudde på pc'n så var det under addressbar i IE en blå Search toolbar. Jeg har ikke installert den, og for meg ser det ut som noe spyware shiznit. Noen som vet hvordan jeg kan få fjernan? Har prøvd å kjøre Ad-aware scan, men det funka visst ikke.. takk på forhånd http://home.online.no/~li-hild/shiznit.JPG Endret 2. juli 2004 av zombien Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Cw-Shreddder KAN kanskje hjelpe, vet ikke helt, du kan jo også prøve Spybot. Og ja, denne er feilpost Lenke til kommentar
zombien Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Ja skjønte det egentlig, men fant ikke noe passende kategori å putte den i. Hvor får jeg lasta ned Cw-Shreadder og Spybot a? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Gå til Kontrollpanel - Legg til/fjern programmer - finn ut om toolbar'en din står der (og avinstallere seff) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har du MSN plus? Tror i alle fall det er der den kommer fra. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Støtter JayHeM på den, tipper det e msn plus Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 The cure to all spyware and viruses : www.opera.no Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 The cure to all spyware and viruses : www.opera.no Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Støtter JayHeM på den, tipper det e msn plus Hvis det er tillfelle er det bare til å avinstallere Messenger Plus! og installere det igjen, _men_ du må hake av på "JEG VIL IKKE INSTALLERE SPONSORPROGRAMMET"... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Hvis det er tillfelle er det bare til å avinstallere Messenger Plus! og installere det igjen, _men_ du må hake av på "JEG VIL IKKE INSTALLERE SPONSORPROGRAMMET"... Jeg skal ikke svare på poster uten å lese dem ordentlig. Jeg skal ikke svare på poster uten å lese dem ordentlig. Jeg skal ikke svare på poster uten å lese dem ordentlig. Jeg skal ikke svare på poster uten å lese dem ordentlig. Jeg skal ikke svare på poster uten å lese dem ordentlig. Jeg skal ikke svare på poster uten å lese dem ordentlig. Jeg skal ikke svare på poster uten å lese dem ordentlig. Jeg skal ikke svare på poster uten å lese dem ordentlig. Jeg skal ikke svare på poster uten å lese dem ordentlig. Jeg skal ikke svare på poster uten å lese dem ordentlig. Men et sleipt triks er det. Endret 2. juli 2004 av JayHeM Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg skal ikke svare på poster uten å lese dem ordentlig.... Men et sleipt triks er det. ??? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Gå inn på lop.com (oooh, spyware ), gå til "help", og så "how do I uninstall your products?" Der kan du laste ned et program som fjerner den, trykk og velg Åpne, kjør programmet og gå ut av alle internettsider. Ta-dum! edit: jo det var det visst Endret 6. juli 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Den searchbar'en der har jeg hatt før. Du må finne ut hva den heter, fjerne nøkler med det navnet i regedit (husker ikke helt hvor de lå). Dessuten bør du søke litt rundt på windows disken din, så finner du noen filer du må slette. Kjør så Spybot og Adaware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå