Eulogy Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hva mener du? Den der kommer ikke ut forresten. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Hva mener du? Den der kommer ikke ut forresten. Jeg sitter med telefonen på pulten min, er klar over at den ikke kommer ut men allikevel vil jeg gjerne skru på tast.låsen men jeg aner hvordan jeg gjør det! Endret 2. juli 2004 av PiRANhA Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har du den? Jøss... Du har ikke bruksanvisningen da? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) vanskelig for oss å vite av to enkle grunner: Liten sjanse for at noen her har prøvd den noe særlig. Første telefon med Series 90 som er på markedet, derfor ingen erfaring fra tidligere lignende modeller. Men du er ekstremt heldig, hvor lenge får du beholde den? edit: på vanlige nokiaer er det ihvertfall venstre softknapp etterfulgt av stjernetasten. Stjernetasten finnes jo ikke på 7700 :/ Endret 2. juli 2004 av arehei Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Nei, jeg vet ikke hvor bruksanvisningen er - ingen andre på jobben vet heller Angående hvor lenge jeg får beholde den er egentlig opp til meg selv, jeg tipper jeg beholder den over sommerferien hvertfall. Men den er stor og veldig klossete som dere kan se på bildet der, så ja, dere går glipp av noe _stort_ Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Gidder du å lage en brukertest av den eller? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 ...fant det! Et sted dypt, dypt inne i telefonen var det et valg for å skru på automatisk keypad og touch-screen lock Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Gidder du å lage en brukertest av den eller? ...du sier noe der ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå