Gå til innhold

NOKIA 6600 - PROGZ

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat kjøpt meg en 6600. Jeg har fått lånt en bluetooth usb plugg for tilkobling mellom PC og TLF.

Kunne gjerne tenkt meg å fått tak i en MP3 spiller til telefonen.

Noen som vet hvor jeg fåt tak i det? Fint hvis det er noen som vet hvor jeg fåt tak i en gratis en. Har sett gjennom mange tråder på forumet og funnet en del .. men jeg trenger å vite litt om hvordan jeg skal laste ned program og legge de inn på telefonen. Hva slags program skal jeg bruke for å få de inn?

Kom gjerne med noen linker til program jeg kan laste ned.

Kanskje en ny videoavspiller/opptaker og helst en mp3 spiller. Hva som helst.

Kan jeg bruke den cd`en som var med telefonen for å legge inn programmer på telefonen?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke verst. Det virker jo kjempelett da!

Skal teste det ut så fort som mulig!

Kan man bruke egne mp3 låter som feks alarm på 6600, slik man kan med 6230?

Ringelyder også?

En ting til.

Ser at filene jeg laster ned er .sis osv.. trenger jeg no spes program for å pakke ut disse? ELler er det bare å sende de rett til telefonen??

Endret av Sfinx
Lenke til kommentar
En ting til.

Ser at filene jeg laster ned er .sis osv.. trenger jeg no spes program for å pakke ut disse? ELler er det bare å sende de rett til telefonen??

.SIS programmer er det bare å sende til mobilen og når du åpner den/de begynner de med installasjon.

Lenke til kommentar

Er jeg nødt til å bruke nokia pc-suite til å overføre filer?

Jeg har prøvd med bare blåtann, men da lagrer ikke data seg på minnekortet? Virker ikke slik. Det dukker opp i innboksen på meldinger, og minnet blir brukt opp.

Har lagt inn en mp3 player og, men den var ikke så veldig bra

Lenke til kommentar

Når du sender med blåtann så dukker programmen altid i innboksen,det er jo bare å slette etter hvert som du har installert programmene?Jeg anbefaller deg kanksje å skaffe deg en minnekort leser kan kan du legge programmer eller hva det måtte hver direkte på minnekortet og ved hjelp av Fxplorer kan du browse filene du har lagret på minnekortet.Enklere kan det ikke bli :thumbup:

Lenke til kommentar

Av og til kan det hende at filene i inboxen "blir ødelagte" eller no, da må du fjerne de på den vanskelige måten ved å bruke Fexplorer og gå inn i C:/System/Mail (Hvis jeg husker rett nå... :S ) ---> og finne frem til den mappen filen ligger i og slette FILEN, Ikke mappen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...