hansent Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Heisann! Kjører nevnte hovedkort i RAID og bruker Soundblaster Live. Lurer på om flere har hatt problem med kombinasjonen av RAID-driver og SB-driver? Bruker win98 og når begge driverne er lagt inn vil ikke windows starte - ender opp med blåskjerm når en egentlig skal entre windows - skjønner? Lurer på om fler har hatt problemet og hva som ble gjort for å løse d? mvh exit XP - return to win98 Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: mvhexit XP - return to win98 idiot.. kan dere ikke bare bruke windows 2000 ? -kg7 er inkompatibel med amd cpu'er (faktisk - amd sier det - pratet personlig med amd tech.) vel.. har du en xp cpu kan det bli farlig mye kluss. opplevde det men måtte bytte tilbake til tbird fordi a) komplett.no tok 0 ansvar for å selge meg en cpu uten å vite at den ALLE amd cpuer i utgangspunktet ikke er 100 % kompatible med kg7. B) amd ville ikke hjelpe meg fordi de er i utgangspunktet inkompatible - ikke på listen over anbefalte hk fra amd. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Ludde: kan du dokumentere dette? Syns det høres ut som rent pisspreik. Lenke til kommentar
joker Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Litt klipp og lim fra Komplett.no http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl ABIT KG7-RAID Dette kortet fra ABIT har støtte for AMD-266 CPUer og DDR-Minne. Spesifikasjoner CPU: Støtter AMD Athlon T-bird 600Mhz - 1,33Ghz og høyere, samt AMD XP+ (Palomino) Støtter AMD Duron 600Mhz-950Mhz og høyere Støtte for fremtidige T-bird og Duron CPUer, både 200 og 266 Mhz FSB Jeg har et kg7Raid og et sb1024Platina og det fungerer meget bra i w2kpro hadde samme problemer som deg når jeg kjørte w98se og instalerte driverene til soundblaster1024platina. Kommer nok ikke til og kjøre noe 9x/me mere nei. Kjør w2kpro det er det beste som bill har komet med siden ms-dos 6.22 :wink: Tror nok at det ikke er så dumt og gå for w2k Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 de er ikke 100 % kompatible selv om det er socket a og eneste valget. ble temmelig sjokka selv. -kilde: mailkorespondanse med euroamd Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hvordan minne kjører du på HK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå