Ueland Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 ok, dette er sikkert kødd. Men, fyttirakkern som jeg lo. Han kommer visstnok fra landet Molvania Alternativ link mye "sykt" der men jeg fjernet linkene til kremt.."naturfag"`s stoffet Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Satt å glodde på nrk2 her om dagen, på svisj, det der musikkvideo/chat greiene.. og da ble den tralala sangen spillt!! Hva får folk til å stemme frem noe sånt? jaja... Damene i videon kanskje?!? Endret 12. juli 2004 av olasoren Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Damene i videon kanskje?!? Da er det nå mye bedre å gå ut å å glo de lettekledde damene i sommervarmen. I hvertfall her i nord der vi har sommer Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Damene i videon kanskje?!? Da er det nå mye bedre å gå ut å å glo de lettekledde damene i sommervarmen. I hvertfall her i nord der vi har sommer hmm. Ikke her på vestlandet i hvert fall.. Lite med damer i lettkledde bikinier her. Får takke meg med internett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå