Gå til innhold

Noen som kan låne meg et 3dkort?

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser at mange her kjøper seg nye 3dkort, og jeg lurer på om noen kunne låne meg et av de gamle kortene som ble byttet ut med det nye.

Sitter med et kort som er lumpent til de grader, og ønsker å låne et som er litt bedre enn det jeg har nå. Alle forslag mottas med takk. :)

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Ser at mange her kjøper seg nye 3dkort, og jeg lurer på om noen kunne låne meg et av de gamle kortene som ble byttet ut med det nye.

Sitter med et kort som er lumpent til de grader, og ønsker å låne et som er litt bedre enn det jeg har nå. Alle forslag mottas med takk. :)

-Hilsen Tommy.

:whistle:;) Hehe du har i hverfall guts nk til å spørre :thumbup: Tviler på at noen her låner ut kort til totalt ukjente personer som befinner seg heilt andre plasser i landet :hmm: Men men kanskjed u er heldig :innocent:

Lenke til kommentar
Hei!

Sitter med et kort som er lumpent til de grader, og ønsker å låne et som er litt bedre enn det jeg har nå. Alle forslag mottas med takk.  :)

-Hilsen Tommy.

Hvor i landet bor du? Du kan FÅ et GF3 Ti200 av meg :) Trenger kun ny kjøler da vifta har tatt kvelden.

Lenke til kommentar
ser du har et: GeForce4 MX 440 with AGP8X

hvorfor ikke spandere ca 500.- på deg selv og kjøpe et brukt ti-4200 eller ati 9600

eller selg ditt for ca 400,- til noen,og spar 100,-(det klarer du) :!:

Kan prøve å selge mitt mx440.. Takker for vennlige svar :)

Lenke til kommentar

Hmmm, jeg bor også i Stavanger. Har dessverre ikke noe bedre kort enn det du allerede har liggende. De fleste selger sine skjermkort med engang/før de får nye eller de har andre maskiner de kan brukes i.

Helt greit du spurte uansett, ikke bry deg om de som svarer useriøst.

Lenke til kommentar
:thumbup:  Jeg bor i stavanger, hvor mye vil det komme i frakt tror du?

Pakk det i en liten eske og send det om brev. Elkøp(.no) gjør dette med inntil 2 pc-spill. Koster 19 kr.... Trenger jo ikke betale oppkravsgebyr hvis du serøst har tenkt å gi det bort. Da blir jeg nesten litt imponert, jeg hadde kommet til å lagt det i skuffa og brukt det til en server en gang.... :p

Hey, jeg fikk en ide: Hadde ikke hardware.no kunne satt opp et script hvor du kunne legge ut hva slags hardware du har som du ikke bruker, også kunne folk bytte? Ikke slik som bruktmarkedet, men mer i retning av at alle kunne ha det i profilen sin på forumet eller no?

F.eks hvis jeg har 2 nettverkskort og 3 tastatur liggende, legger jeg de til på lista mi og sier at jeg vil ha et skjermkort til server i bytte. Kunne jo slippe oppkrav og (vel, hvis du stoler på at de faktisk har sendt det du skal ha... mulig det ikke hadde funket) . Eller jeg kunne sagt at de kunne hentes i trondheim...

Endret av petter;
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...