pcmannen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Når jeg legger inn 3DMark2001 SE så gjør det vanelige når du skal installere et program. Men det ikonet som dukker opp er bare til å installere 3DMark.. Hvor skal jeg åpne selve programmet? Hver gang jeg trykker på det ikonet som kom da jeg installerte programmet begynner den bare å installere på nytt. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Finne mappen du har lagt det i og start det derfra. Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Det samme skjer der.. Men det ligger en mappe der som heter "e2driver". Inni der ligger det en dll fil. Skal jeg gjøre noe med den ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Slett hele nedlastingen og ta den på nytt, skal ikke være slike problemer med dette . Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Det funka nå.. Fikk forresten 3908 p med mitt overklokka GF4 MX 440 64 MB RAM.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå