Lima Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Er det noen fordeler, eller la meg si ulemper med å registrere XP hos MS ?. Regner det nesten som bortkastet. Kjøpte meg fullversjon av XP Home i en databutikk. Etter aktivering ville jeg sjekke den elektroniske registrerings veilederen. Mest for å se hva de spurte etter. Men kommer ikke igjennom med den, ennå jeg er påkoblet med adsl. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 det er noe kødd. Bare drit i det!!!!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: Lima skrev (2002-04-20 14:46):Er det noen fordeler, eller la meg si ulemper med å registrere XP hos MS ?. Regner det nesten som bortkastet. Kjøpte meg fullversjon av XP Home i en databutikk. Etter aktivering ville jeg sjekke den elektroniske registrerings veilederen. Mest for å se hva de spurte etter. Men kommer ikke igjennom med den, ennå jeg er påkoblet med adsl. Vil vel sammenligne å ha registrert seg hos M§, som det samme som å ha mappe hos FBI Begge overvåker deg til det minste uansett, så nei er nokk mitt svar i likhet med de andre. Og det at du har ADSL skal ha ingenting å si på hastighetia i forhold til en uregistrert versjon av WinXp Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 IMHO er det lite poeng i å registrere eksemplaret du har. Stort sett betyr det bare at du får tilsendt reklame, eller "tilbud om nye spennende produkter" eller hva dem kaller det. Selv har jeg aldri registert noe MS produkt, men de produktene jeg har registrert har jeg ikke fått noe igjen for. At du blir overvåka som noen andre påstår er derimot tull. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-04-20 16:07):At du blir overvåka som noen andre påstår er derimot tull. Nja...så du sier at M§ ikke sender noe som helst feedback til seg selv? Seff gjør de det,men ikke kanskje samme skala som FBI som jeg brukte som exempel ovenfor. Men de gjør det. And That is prooved. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: kaofbc skrev (2002-04-20 16:31):proven.... Sikkert... Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 hehehe.... Veit ikke helt selv egentli... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: kaofbc skrev (2002-04-20 16:38):hehehe....Veit ikke helt selv egentli... Vel...rettskriving er ikke min sterkeste side så... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå