Gå til innhold

Omtale av Driv3r (PS2/Xbox)

Anbefalte innlegg

Jeg spilte det i 5 minutter før jeg kræsjet i en lysstolpe, som satt seg fast i midt i bilen. Jeg brukte ca 2 minutter på å rygge/kjøre meg løs av den stolpen. Er utrolig masse bugs og småfeil, som f.eks at ting går gjennom beina og slikt.

Dessuten er det helt utrolig irriterende å kjøre fort siden lyden er lik, helt til du slipper gassen :realmad:. Det er såpass irriterende at jeg slipper gassen bare for at lyden skal endre seg. Irriterende er det også at svingingen er uresponsiv. Det tar litt tid fra jeg svinger til bilen svinger. Og ingenting er mer irriterende en spill der du stopper helt opp når du krasjer i lystolper og slikt. I noen tilfeller er det realistisk, men herregud så kjedelig det er!

Angrer på at jeg stresset med å laste det ned... :whistle: (DA er det gale!).

(Det skal kanskje nevnes at jeg kun har spilt det i totalt ca 30 minutter, men ut i fra reviews jeg har lest virker det ikke som jeg trenger å spille det mer...)

Skjønner f**n ikke hvorfor du klager når du ikke engang har kjøpt det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi får bare håpe at folk snart kan slutte å kjøpe slike "beta" (les: Söldner. Driv3r osv) spill slik at utgiverne forstår at kundene ikke er villige til å betale for møl...

des,OUT!

Til Xbox gjør vel ikke det noe. De bare patcher det akkurat som de gjør med Ninja Gaiden.

Ninja Gaiden 1.1 er vel ikke en patch, men en feature/bonus addon. Microsoft har sagt tidligere at Live systemet ikke skal brukes til bug fixing.

Lenke til kommentar
Jeg spilte det i 5 minutter før jeg kræsjet i en lysstolpe, som satt seg fast i midt i bilen. Jeg brukte ca 2 minutter på å rygge/kjøre meg løs av den stolpen.

Som sagt, dette kan skje. Men jeg har spilt det rimelig mange timer, og det har toppen skjedd meg to ganger, så det er ikke snakk om at det er et veldig stort problem.

Dessuten er det helt utrolig irriterende å kjøre fort siden lyden er lik, helt til du slipper gassen :realmad:. Det er såpass irriterende at jeg slipper gassen bare for at lyden skal endre seg.

Det er en helt naturlig følge av at kjøretøyene har en toppfart det er mulig å nå i byene. Lyden blir monoton når du ligger på toppfart (og maks turtall). Litt bedre kunne det blitt med giring, selvsagt.

Irriterende er det også at svingingen er uresponsiv. Det tar litt tid fra jeg svinger til bilen svinger. Og ingenting er mer irriterende en spill der du stopper helt opp når du krasjer i lystolper og slikt. I noen tilfeller er det realistisk, men herregud så kjedelig det er!

Jeg vil heller ikke si at svingen generelt er lite responsiv. Det er stor forskjell fra bil til bil, og noen av dem virker lite responsive på grunn av kjøreegenskaper. For eksempel kan det virke slik på biler med myk fjøring. Bilene svinger ikke fullt før de har "satt seg" inn i svingen. Slik kan det jo være i virkeligheten også. Angående de massive lyktestolpene tror jeg ikke folk ville irritert seg stort over det om de ikke var vant med å pløye gjennom dem i Vice City. Jeg er imidlertid enig i at de godt kunne vært enklere å kjøre ned, for å følge en "godt etablert standard".

(Det skal kanskje nevnes at jeg kun har spilt det i totalt ca 30 minutter, men ut i fra reviews jeg har lest virker det ikke som jeg trenger å spille det mer...)

Det er som jeg sier et spill som vil skuffe mange, men som likevel er fullt i stand til å gi en del underholdning også. Uten tvil et spill som bør prøves før man bestemmer seg. Diskusjonene kring dette spillet (over alt) er i grunn delt mellom de som synes det er knakende godt og de som synes det er søppel, selv om det virker som det siste er det mest "politisk korrekte" å mene nå. Jeg mener spillet er mindre sort/hvitt enn som så, og det prøver jeg å få frem i omtalen.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som vet om Driv3r kommer til pc?

Ja, det gjør det. Slikt kan du finne ut ved å søke på "driv3r" i søkefeltet på forsiden vår. Da får du opp linker til produktsidene (og artikler om produktene), hvor det står en del informasjon (slik som norsk utgivelsesdato). :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...