Aasgaard Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Navnet til det tredje spillet i Driver-serien sørger for en flau, prepubertal bismak allerede før spillesken er åpnet. Spillopplevelsen er imidlertid mer nyansert enn som så, og varierer mellom det geniale og det katastrofale. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 De datastyrte motstanderne er dessuten direkte evneveike(sitat) :!: likte den,dårlig al kan ødelegge mye i et spill. spillet fikk ikke mye score noen plass som jeg har sett omtale. mye bug og et spill som ikke har kommet forbi beta-stadiet ennå,blir vel aldri noen stor hit.. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Vi får bare håpe at folk snart kan slutte å kjøpe slike "beta" (les: Söldner. Driv3r osv) spill slik at utgiverne forstår at kundene ikke er villige til å betale for møl... des,OUT! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Vi får bare håpe at folk snart kan slutte å kjøpe slike "beta" (les: Söldner. Driv3r osv) spill slik at utgiverne forstår at kundene ikke er villige til å betale for møl... des,OUT! Til Xbox gjør vel ikke det noe. De bare patcher det akkurat som de gjør med Ninja Gaiden. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hadde trodd at dette skulle bli meget bra. Ble jo det stikk motsatte. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Forferdelig styring, tendenser til hakking på en grafikk som egentlig ikke er så god, dette kan jo ikke få så mye som 5 poeng? 4 hadde vært mer passende. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Forferdelig styring, tendenser til hakking på en grafikk som egentlig ikke er så god, dette kan jo ikke få så mye som 5 poeng? 4 hadde vært mer passende. Kontrollene er ikke forferdelige når det gjelder kjøring, og det er tross alt her moroa ligger. Som nevnt kan det finne på å hakke, men det skjer ikke ofte, og er gjerne ikke et stort problem, selv om det selvsagt er irriterende og unødvendig. Forskjellen mellom en 4-er og en 5-er vil selvsagt være en smakssak, akkurat som forskjellen mellom en 5-er og en 6-er. Det er likevel ikke tilfeldig at jeg gav det 5, det er en karakter jeg mener det fortjener om man for et sekund prøver å glemme bort all hype og enorme forhåpninger. Det kan faktisk by på litt god underholdning for en del, men kanskje først og fremst i "free ride". Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Er ganske enig med omtalen av Driv3r. Dette som jeg hadde håpet på at skulle bli en stor hitt kom nok så skuffende med masse mangler. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Spillet fikk terningkast 1 i VG! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Spillet fikk terningkast 1 i VG! Har lest det og er veldig uenig. Det er har helt klart mange mangler, men det er ikke så dårlig at det krever skalaens svakeste karakter. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Rune Fjeld Olsen er kanskje ikke den med mest åpent sinn. er ikke svart/hvitt vettu...... Det er latterlig dårlig karaktergivning. Oppimot når jeg leste en Star Wars omtale,film --> episode 1 el. 2. Fikk 1/6el10 pga. det var urealistisk......... Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Hadde gledet meg enormt til dette spillet. Men gidder ikke å kjøpe det etter disse omtalene. Nå synes jeg faktisk at Rune Fjeld Olsen skriver gode spilltester, og det samme med gamer.no's anmeldere. Og dersom spillet er så "beta-lignende" så fortjener det ikke bedre karakterer. Iallefall ikke for ps2 som ikke har noen muligheter for patching. [Edit: Skrivefeil nok en gang] Endret 2. juli 2004 av Kenneth_S Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Hadde gledet meg enormt til dette spillet. Men gidder ikke å kjøpe det etter disse omtalene. Vil ikke anbefale noen å kjøpe det uten å ha testet det grundig selv først, men en del vil helt klart finne en del underholdning i spillet, så om man har muligheten vil det i det minste være verdt å sjekke det ut hos en venn eller i en butikk. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Quoter meg selv her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...0entry2425670 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det blir verre: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=233203 VG gir Driv3r en klar terningkast 1. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Det blir verre: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=233203 VG gir Driv3r en klar terningkast 1. Du leste ikke gjennom denne tråden før du postet det der, gjorde du vel? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det blir verre: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=233203 VG gir Driv3r en klar terningkast 1. Du leste ikke gjennom denne tråden før du postet det der, gjorde du vel? Ops, ikke hele nei Så nå at noen hadde kommet med det før meg. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Lurer på hvor mange millioner kopier dette spillet kommer til å selge. Tullete guttunger uten spillmatisk(?) dømmekraft... Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Syns dette var råbra jeg. Satt jeg og en kamerat og gjennomførte det. Spilte i flere timer istrekk hver dag. Er enormt kult ... fengende story, herlig gameplay og ok grafikk. Har ikke sett en eneste bug og A.I er jeg imponert over. Da snakker jeg om politi og andre som kjører. De man skal skyte ned skal jo ikke ha så mye A.I . Du skal tross skyte dem ned med en gamepad !! Da vil du ikke at de skal være så smarte. Jeg likte dette bedre enn Vice City ...er GTA med mye mer realisme. Kongespill ! Som sagt 0 bugs har jeg funnet mens jeg gjennomførte det så hvorfor det skal være beta skjønner jeg ikke. Endret 3. juli 2004 av Tahiro Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Som sagt 0 bugs har jeg funnet mens jeg gjennomførte det så hvorfor det skal være beta skjønner jeg ikke. Jeg spilte det i 5 minutter før jeg kræsjet i en lysstolpe, som satt seg fast i midt i bilen. Jeg brukte ca 2 minutter på å rygge/kjøre meg løs av den stolpen. Er utrolig masse bugs og småfeil, som f.eks at ting går gjennom beina og slikt. Dessuten er det helt utrolig irriterende å kjøre fort siden lyden er lik, helt til du slipper gassen . Det er såpass irriterende at jeg slipper gassen bare for at lyden skal endre seg. Irriterende er det også at svingingen er uresponsiv. Det tar litt tid fra jeg svinger til bilen svinger. Og ingenting er mer irriterende en spill der du stopper helt opp når du krasjer i lystolper og slikt. I noen tilfeller er det realistisk, men herregud så kjedelig det er! Angrer på at jeg stresset med å laste det ned... (DA er det gale!). (Det skal kanskje nevnes at jeg kun har spilt det i totalt ca 30 minutter, men ut i fra reviews jeg har lest virker det ikke som jeg trenger å spille det mer...) Endret 3. juli 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg