Erijk Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Nå syntes jeg ho anette_ begynte å bli stille Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Nå syntes jeg ho anette_ begynte å bli stille Kalles sommerferie Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Nå syntes jeg ho anette_ begynte å bli stille Hun er i Gøteborg i think. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Riktig nikkor! Men nå er jeg hjemme.. Og tempeaturene er slik: Motherboard: 43 grader CPU: 51 grader PWM: 46 grader ST3160023A: 33 grader Cooling fans: CPU 1722 RPM Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Litt høy temp det, har 45 grader med viften på 2700RPM hvis jeg bruker orginalkjøleren og har BIOS'en stillt inn for å kjøre viften på medium speed hele tiden, men nå bruker jeg vannkjøling og har ca 35 grader på CPU i "idle" og mot 40 hvis jeg spiller. Endret 31. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
havfal Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Tror jeg ville brukt Speedfan til å måle tempen, everest ligger none sekunder etter Speedfan når det gjelder å oppdataere tempen(men det har jo egentlig ikke none å si), men til gjenngjeld er det flere praktiske funksjoner i everest... Edit: har ikke lest hele tråden men jeg synes ikke 51C er så varmt i en 2500+Barton... Endret 31. juli 2004 av Imposter Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Har hørt at det er flere som har hatt problemer med dette hovedkortet så hvis problemet fortsetter får jeg vel ringe komplett, gruer meg til å måtte sette alt sammen igjen hvis jeg må det :/ Og hvor skal jeg gjøre av delene når jeg tar de ut? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hmm, hvis du skal ta ut delene er det to viktige ting: 1. Pass på at du ikke har på deg noe som lett leder antistatisk- elektrisitet, som for eks ullgenser og ullsokker osv... Det beste hadde vært om du hadde hatt et armbånd som isolerer deg mot dette! 2. Når du skal ta ut delene, pass på at du er isolert med kabinett først. Dvs ta på kabinett. Når du har tatt ut en del er beste plassen og legge den inni en anitstatisk pose, eller evt papp. EDIT: Riktig det Afseth, liten leif her. Som du kan se sa jeg riktig i post #150. Endret 1. august 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Har bare en antistatisk pose, eller det er mulig jeg klarer å finne en til men ikke flere. Skal jeg legge alt i papp da? Og hva med CPU'en? Den ser så skjør ut.. Edit: Leif! Endret 1. august 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Legg det du kan i pose. Resten for du legge på papp... Ang CPU, den burde du helst legge i pakknigen den kom i. Da det er en spesiell type skumgummi som burde brukes. Du kan sikkert høre med noen av nerde vennene dine om de har en slik, eller jeg kan poste en til deg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Legg det du kan i pose. Resten for du legge på papp... Ang CPU, den burde du helst legge i pakknigen den kom i. Da det er en spesiell type skumgummi som burde brukes. Du kan sikkert høre med noen av nerde vennene dine om de har en slik, eller jeg kan poste en til deg Har ingen nerdevenner Skal lage en egen tråd nå slik at det blir litt mer oversiktlig Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Når du har tatt ut en del er beste plassen og legge den på en anitstatisk pose, eller evt papp. Har hørt at man ikke må legge hovedkort og slikt PÅ en antistatisk pose. Inni er greit, men ikke på. Tror det har noe med at utsiden på posen leder vekk statisk elektrisitet, og at det kan skade komponenter som ligger på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå