johanf Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Det er sabla trangt over allt i min shuttle. Jeg hadde planer om å kanskje kjøpe en Zalman passiv chipsetkjøler, men det er så trangt og varmt der inne at jeg heller kjøper en stillegående vifte. Ellers kunne det vært spennende å prøvd å kjøle en shuttle med vannkjøling. _ johanf Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Er det noen som vet hvorfor shuttelen min restarter seg hele tiden ? Og mens den er på kommer det ganske ofte en lyd som høres ut som da man holder clutchen inne på en bil og gasser, hvis noen skjønner Takker fro all hjelp =) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Kanskje cpu blir litt varm? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Kanskje cpu blir litt varm? Kan det bety at jeg kanskje ikke har montert kjølesaken på bra nok? Som igjen betyr at jeg må skru den opp og ta ut den "skuffen med brenner, hd og floppy for å skru mer på den kjøletingen eller kjøpe mer kjølepasta å smøre på? Kasta resten av det jeg haddde tror jeg.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Kan det bety at jeg kanskje ikke har montert kjølesaken på bra nok? Som igjen betyr at jeg må skru den opp og ta ut den "skuffen med brenner, hd og floppy for å skru mer på den kjøletingen eller kjøpe mer kjølepasta å smøre på? Kasta resten av det jeg haddde tror jeg.. Det skal ikke mye til for å ta for mye kjølepasta på CPU'en. Det skal være et syltynnt lag med kjølepastaen på IHS'en. Du skal såvidt skimte overflaten til IHS'en gjennom kjølepastaen. Tar du for mye, blir CPU'en for varm, tar du for lite, blir det dårlig kontakt, og CPU'en går varm. Du har ikke mulighet til å sjekke temperaturen i BIOS eller i windows? Et bra program som du kan laste ned til å sjekke temperaturen på CPU'en din heter SpeedFan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Kanskje cpu blir litt varm? Kan det bety at jeg kanskje ikke har montert kjølesaken på bra nok? Som igjen betyr at jeg må skru den opp og ta ut den "skuffen med brenner, hd og floppy for å skru mer på den kjøletingen eller kjøpe mer kjølepasta å smøre på? Kasta resten av det jeg haddde tror jeg.. Det er nok cpu. Eller, hvilket skjermkort har du? http://www.lavalys.com/ - last ned Everest. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Det KAN være virus, men det hørtes litt rart ut... Har du lastet ned alt som er på windows update av critical updates? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Ja den er seig men du har nok rett, liten glipp eller lite goop på CPU kjøleren er ikke usannsynlig. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Det KAN være virus, men det hørtes litt rart ut... Har du lastet ned alt som er på windows update av critical updates? Ja det gjorde jeg med en gang.. White: Hva gjør det programmet som du sa jeg skulle laste ned? Msblaster? Har norton da... Launch : Jeg tror jeg tok på nok, men ikke for mye.. Har aldri gjort det før da. Men skal begge de viftetingene på baksiden gå rundt? Har en mistanke om at bare den store gjør det Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Begge skal gå rundt! Den ene er til Psu viften, den andre er til HeatPipen. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Download og installer http://www.lavalys.hu/downloads/everesthome110.exe så ser du på Computer -> sensor og leser av temperatures. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Begge skal gå rundt!Den ene er til Psu viften, den andre er til HeatPipen. ok, fannt ut at begge gikk rundt. Det så bare ikke sånn ut hehe Skal sjekke temperaturen snart.. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Skal sjekke temperaturen snart... *Venter spent* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Skal sjekke temperaturen snart... *Venter spent* Lyst til å fortelle meg hvordan? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Download og installer http://www.lavalys.hu/downloads/everesthome110.exeså ser du på Computer -> sensor og leser av temperatures. Sånn, helt enkelt Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Download og installer http://www.lavalys.hu/downloads/everesthome110.exeså ser du på Computer -> sensor og leser av temperatures. Sånn, helt enkelt Leste nok ikke nöye nok da Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Nå Hvordan går det med deg Anette_ ? får håpe det går bra da Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) hvorfor laster du ikke bare ned AIDA32 mon tro? det er et lite program som viser temperaturer, tester og alt mulig annet... www.download.com om du har problemer med det andre programmet JamesT Endret 28. juli 2004 av JamesT^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hvorfor laster du ikke bare ned AIDA32 mon tro? det er et lite program som viser temperaturer, tester og alt mulig annet... www.download.com om du har problemer med det andre programmet JamesT Everest er vel bedre. Nye versjonen av Aida32. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå