Gå til innhold

Ny PC til mellom 5 og 6k,må være shuttle...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shuttle SN45GV2 Barebone PC 2179,-

AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz Socket A 333MHz, 512KB Barton, OEM kr 649,-

NEC DVD recorder ND-2510A Hvit 795,-

Seagate Barracuda 7200.7 160GB kr 920,-

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB 829,-

Sapphire Radeon 9600SE Atlantis 128MB 645,-

5926,- + frakt

Noen som har en flatskjerm på 15" å anvbefale? Mamma har finni ut at det er veldig farlig med sånne store klumper som hu kaller det, samler støv på et soverom sier hu :p

Endret av Anette_
Lenke til kommentar
Mener du LCD? Flatskjerm er jo også CRT som trekker litt støv.

Nice PC ;) Som om jeg skulle valgt delene selv hehe

Skal ha LCD skjerm ja, får det til bursdagen min tror jeg. Skal betale litt selv også ,emn det tar jeg av penger jegg får til bursdagen min.

Resten av delene skal jeg betale selv da. Håper bare noen svarer på tråden min ang. komplett og leveringstider. :)

Lenke til kommentar

Alle de 15" LCD skjermene på komplett ser ut til å være ganske bra. Skal du opp til 17" så blir det stort prishopp +2000 sånn ca.

Skal du ikke bestille alt fra komplett samtidig så er det jo andre webshops som har flere og sikkert bedre skjermer...

Hvis du bor på sørlandet å skal ha varer fra komplett dit så tviler jag på at det går over 5 dager å få deler, bor du lengre nord så kan du nok regne med 3 dager ekstra.

Hvis du sier det er hastesak så kan de kanskje prioritere din ordre før andrese så du slipper å stå i "plukkliste kø"

Du kan like godt bestille nå som mandag, du kan gjøre endringer i bestillingen helt til de har sendt pakken med posten

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

OCZ 512MB Premier med heatsink

Det minnet er overkill for ett system til 6000kr, ville heller gått for Noname hos Komplett (som nesten alltid er TwinMOS), for å få prisen ned. Så heller legge de pengene i noe annet. (bedre skjermkort eller, tastatur/mus)

EDIT: så ikke at det var 2 sider jeg... :p

Veldig bra det siste oppsettet ditt der.

Angående komplett sine leveringstider så er de ca 1-3 dager avhengig av hvor du bor i landet.

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

hallo.. Jeg har spurt om akkurat det samme for en månde siden... Jeg har fått et helt flott opsett så jeg anbefaler på det varmeste at du tar en titt på den før du bestemmer deg ;), og hvis du tenker at dette ikke er bra nok for deg, så skal jeg bare si at jeg har intel celeron 2,6 og det fungerer helt fint, men kjøp deg en amd 2500xp og du kan klokke den milevis og få mye mer ut av den :love:

mvh JamesT

Endret av JamesT^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva med en raptor disk ? Koster tusenlappen, og iom at du ikke trengte lagringsplass er det vel like greit med en rask disk? Eller blir de for varme i et lite shuttlekabinett?

Dumt med S-ATA disk i en maskin som ikke støtter det.

Lenke til kommentar

Har bygget PC'er i mange år så det er jeg sikker på ja hehe ;)

Ser du har bestillt, så det er vel bare å gratulere :thumbup:

Holder på å sette opp Barebone til megselv nå, men vet ikke helt hva jeg skal ha, lettere å hjelpe andre av en eller annen grunn :) Du visste jo du ville ha Shuttle så det gjorde jo saken ganske enkel egerntlig.

Har omtrent det du kjøper nå, men i en vanlig PC kasse, så jeg må jo ha selve Barebone kassen med hovedkort og strømforskyning, men det blir nok bra det også :)

Tror du burde starte egen tråd når det gjelder LCD skjerm forressten... Lettere for folk med peil å se at du trenger litt hjelp med det da vetu ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...