Simen1 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Xander^ skrev: Lånt torgplass i Oslo, Kr.sand, Bergen, Trondheim, Bodø, Tromsø og Alta i regi av hw.no..en gang i året elns..hadde vært konge! Jeg er med! Kommer på treffet i Trondheim i hvertfall. Kanskje i Tromsø også om det passer. Har en haug med gammetl utstyr som er 100% fungerende men som jeg gjerne skulle byttet i noe annet gammelt eller noen tikroninger og femtilapper her og der. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 hehe høstmarked i Vikingskipet f.eks ? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 airguard skrev: hehe høstmarked i Vikingskipet f.eks ? Ikke så galt det, men nå husker jeg ikke i farten hvor det ligger..? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 CorVette skrev: airguard skrev: hehe høstmarked i Vikingskipet f.eks ? Ikke så galt det, men nå husker jeg ikke i farten hvor det ligger..? I Hamar. Der går jo TG av stabelen hver påske. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Foxtrot skrev: CorVette skrev: airguard skrev: hehe høstmarked i Vikingskipet f.eks ? Ikke så galt det, men nå husker jeg ikke i farten hvor det ligger..? I Hamar. Der går jo TG av stabelen hver påske. Hehe, jeg burde ha vist det Ellers så går det jo ann å bruke idretts haller?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå