radisson Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 halloen folkens, en venn av meg har hatt problemer med en maxtor harddisk han valgte derfor å sende den i retur direkte til Maxtor (ser forsåvidt at f.eks komplett vil ha harddiskene tilsendt til dem og ikke direkte til produsent). Han fikk et RMA nummer og sendte i retur og fikk "en annen" harddisk tilbake, denne har også oppført seg litt rart og jeg tror problemet kanskje ligger i at hovedkortet ikke liker harddisken. Men, UPS som håndterte returforsendelsen sendte ham regning på 265 kroner i moms på returpakken. Han kontaktet UPS som ba ham kontakte Maxtor som sa at det var fordi Norge ikke var med EU at han måtte betale moms. liksom .. hva skal han gjøre..det høres jo på trynet ut at han må betale moms på en vare han allerede har kjøpt! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 er det garanti så skal det ikke betales moms, så da skal han holde pengene tilbake. Jeg har flere slike returer til feks Compaq og Apple. ingen av de har noen gang kommet med moms krav etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå