Erik J. Nilsen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Abit har nå kommet forbi overklokkings sperren til Intel Da er det 3 produsenter som har klart dette, og overklokkings verdenen puster litt letere ut. http://www.abit-usa.com/news/2004/20040701.php I motsettning til andre derimot, klarer ABIT hele 275Mhz før det setter en stopper... Venter vi litt til så burde vi kunne se fri bruk igjen får vi håpe. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Bra det da, så overklokkingen overlever Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 jeg skjønner egenlitg ikke poenget med at intel skal stoppe overklokking av sine prossesorer i utgangspuktet det fører jo bare til at overklokkere ikke kjøper prossesorene Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 jeg skjønner egenlitg ikke poenget med at intel skal stoppe overklokking av sine prossesorer i utgangspuktet det fører jo bare til at overklokkere ikke kjøper prossesorene Da får de fortsette å tyne gamle prosessorer da... Men Intel er jo høl-i-huet, om de prøver på no sånt. Da blir nok AMD bare sterkere! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Lurer bare på hvorfor Intel lager en overklokkingssperre men ikke bryr seg når produsentene bryter den? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 jeg skjønner egenlitg ikke poenget med at intel skal stoppe overklokking av sine prossesorer i utgangspuktet det fører jo bare til at overklokkere ikke kjøper prossesorene Da får de fortsette å tyne gamle prosessorer da... Men Intel er jo høl-i-huet, om de prøver på no sånt. Da blir nok AMD bare sterkere! jeg kjøper amd uansett så egentlig så bryr det meg midt i ! Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Lurer bare på hvorfor Intel lager en overklokkingssperre men ikke bryr seg når produsentene bryter den? Slo meg som litt pussig også.... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Tror dere ikke AMD setter akkurat samme sperre de også om INTEL gjør det? AMD vil vel ikke ha noen flere RMA saker en INTEL Det er bare å se på MP låsen det, Intel startet det hele, AMD fulgte opp en stund senere. Overklokkere er heller ikke en stor nok andel av deres salg til at det gir noen innvirkning på inntjening, så hvorfor ikke sette inn slike sperrer? Vi kjøper jo tross alt CPU-er selv om de er sperret, men muligens bare en høyere utgave i stede for å klokke dem opp.. Som en forrettnings ide er det smart, men for oss forbrukere/overklokkere er det en tragedie.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Slo meg som litt pussig også.... PAT flashbacks... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 275 MHz eller 0 MHz, spiller ingen stor rolle for meg. Jeg kjøper ikke produktet uansett. 100% så begynner det å ligne noe. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 275 MHz eller 0 MHz, spiller ingen stor rolle for meg. Jeg kjøper ikke produktet uansett. 100% så begynner det å ligne noe. Sant det du sier, men om 75% en alt man kan få så blir man å kjøpe det uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå