bjarne88 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (Windows 98) Hei! Har et lite problem i Win 98.. I det siste har det blitt veldig vanskelig å skrive, for når jeg skriver "hopper" windows automatisk vekk fra skriveprogrammet og lignende. For å fortsette å skrive, må jeg bare ta musen bort igjen på skriveprogrammet, da kommer markøren opp igjen. Rart problem. Tror ikke det er virus, men alle svar er ønsket. Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hvilket skriveprogram bruker du da? Microsoft Office av en eller annen versjon? du kan jo prøve å reinstallere skriveprogrammet ditt. se hva som skjer da. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 nei, det spiller ingen rolle hvilket skriveprogram. Er sånn i alle Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 nei, det spiller ingen rolle hvilket skriveprogram. Er sånn i alle Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hmmm, er litt usikker. har du sjekka maskina di for spyware da? dette gjør du ved å bruke programmet ad-aware og/eller spybot& and destroy. jeg tror ikke at Windows 98 har sånn panel der du kan se hvilke prosesser som bruker hva av ram og cpu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå