Tjohei Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har fått veldig lyst på Tales of Symphonia til GameCube. Men når kommer det til Norge (Europa)? Hvis det kommer i det hele tatt... Har ikke klart å finne det i noen PAL-sjapper enda. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det kommer, forhåpentligvis før året er omme. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Det kommer, forhåpentligvis før året er omme. Åh. Såpass. Så vi kan håpe på en release før jul, men ingenting annonsert enda? Så det er bare i USA at det blir sluppet 16. juli? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Japp, fjerde kvartal her i Europa. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Åh. Såpass. Så vi kan håpe på en release før jul, men ingenting annonsert enda? Så det er bare i USA at det blir sluppet 16. juli? De skal vel ha manual og all tekst oversatt til Fransk, Spansk, og Tysk, så det tar vel litt tid. Men det viktigste er at det er annonsert. Så det kommer en gang. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Oki. Takker for svar. Da kan jeg sette utålmodigheten min på vent en stund. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Går det forresten an å spille ntsc-spill på norske pal-bokser? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Svarer mitt eget spm nå jeg.. Lette litt rundt, og fant dette. Er en liten plate man kan kjøpe til gamecuben slik at man kan spille ntsc-spill. En mulighet for å spille dette spillet før det kommer til Norge.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Play.com har nå lagt inn spillet i systemet sitt; release 26. november. Sier som en venn av meg: Den som venter på noe godt, venter for lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå