dalai Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Går det an å legge til Paneler og slikt i en container etter at man har kalt opp setSize(x,y) og show(); ?? Jeg får det nemlig ikke til. Har planer om å legge til et annet panel dersom man trykker på en knapp, men da får jeg bare feil. Men hvis jeg nå lager meg en ny container og legger panelet til på denne, så får jeg den fram.. men det er jo ikke slik jeg vil ha det da... Oppsummering: Går det an å legge til Paneler og slikt i en container etter at man har kalt opp setSize(x,y) og show(); ?? Dalai Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 vet ikke helt hva du mener, men prøv å bruke metoden: setVisible(true); i steden for show(); Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg lurer på om du skal bruke validate(), for å oppdatere layouten etter at komponenter er lagt til. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hvis du prøver å skrive med koden så kanskje vi kan hjelpe deg? prøv å forklare spm ditt litt klarere.. Lenke til kommentar
Smaug Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 etter at du har lagt til panelet må du kalle show() eller setVisible() på nytt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Er ikke sikker på at jeg forsto spørsmålet, men tror du mener å dynamisk forandre layout? Du har f.eks lagt et JPanel inn i en JFrame og vist det fram. Så skal ting forandres, og hele layouten må gjøres om. Da lager du bare en ny JPanel (mPanel) og så: getContentPane().removeAll(); getContentPane().add(mPanel, BorderLayout.CENTER); pack(); Lenke til kommentar
dalai Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 takk for alle svar. jeg har fått det til nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå