Gå til innhold

Microsoft Wireless IntelliMouse Expl. Erfaringer

Anbefalte innlegg

Hei jeg heter Tom-Helge.

Jeg har nå skaffet meg en Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer v2.0 (Trådløs). Så da lurer jeg på hvordan musen fungerer generelt, og i spill i forhold til andre trådløse muser???. Altså om den er brukbar til spilling, i Windows osv???.

Her er linken til musa Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer v2.0

Musen koster 711 kr (frakt inkl.) på komplett, men jeg fikk den for 500 kr totalt via jobb, så derfor måtte jeg bare kjøpe den :thumbup:

Håper på svar.

:dribble: Hilsen Tom-Helge :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eehhmmm, hvilken musedriver har egentlig du prøvd SupahMan???, Du kan jo neppe ha prøvd med den nyeste driveren til musa. Siden jeg ikke legger merke til noe som helst av lagging. Og jeg synes den funker like bra som den første Microsoft musa jeg hadde / eller har.

Det eneste jeg synes var litt uvandt, var at den nye musa var litt tyngere en den andre musa jeg har som er optisk, altså kabelen er USB.

Lenke til kommentar

Og en ting til SupahMan. Hva mener du med at musa kan ødelegge skjermen???. Hehe du mener sikkert at du ble så sur på musa siden den ikke ville funke hos deg at du drylte musa i skjermen, og så at skjermen ble ødelagt :roll: :!:

Også at man får senebetennelse av noen ukers bruk???, det varierer jo fra person til person, og det har jo ikke noe med musa å gjøre, så musa er jo bra forde om akkurat du har fått senebetennelse, og det er min mening.

For å si det sånn så har jeg aldri tatt skade av å bruke hvilken som helst mus i hele mitt liv. Men vi mennesker er jo forskjellige. Så sånn er no det.

:dribble: Hilsen Tom-Helge :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg bruker SuperDrivere. Allrounds. Det er også en kjent sak at man får senebetennelse etter noen få ukers bruk av den musa.

Og hvor har du hørt/lest det?! At dette er et ergonomisk vellykket prosjekt skal microsoft ha! Musa sitter utmerket i hånden, men for noen blir det litt 'klossete'. Kommer jo an på hånda som holder.

Ellers er jo alle trådløse mus hakket mindre komfortabelt å spille med pga lag i signalet, men det tipper jeg er en vanesak.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tom-Helge: Om det ikke var for at det var et forum kor sannsynligvis mange hadde blanda seg inn, om jeg hadde tatt spøken lengre, så skulle jeg tatt helt av...

Må du se å jobbe litt. Æ må til fysioterapeut idag. Fikk mæ århundrets kjilevink i ryggen på fotballtreninga igår...

Lenke til kommentar

Har ingen erfaring med trådløse utgaver, men har henholdsvis v. 1.0, 3.0 og 4.0 med ledning. Den beste spillemusa av de tre er etter min smak v. 3.0. Den som ligger best i hånda er faktisk v.1.0. V.4.0 virker bra på mange måter, men det er veldig viktig å legge inn Intellipoint-softwaren for at scrollehjulet skal virke som det skal. Hvis ikke blir det en uutholdelig opplevelse å surfe rundt. Virker forresten som v. 4.0 må ligge langt fram i hånda hvis den skal passe, det går ikke an å legge den helt inn mot håndflaten. Plasserer man den rett i hånda er den til gjengjeld meget behagelig.

Så den nyeste av de tre havnet på arbeids-laptop`en, mens v.3.0 fortsatt får stå på hobbykassa sammen med Icemat`en og padsurfers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...