Remo Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Jeg har dette kabinettet : Chieftec Dragon Medium Tower Det har en vifte i døren , men nå som sommer varmen har kommet er pc'en oppe i 62 grader og jeg trenger en vifte til. Det jeg lurer på er om jeg skal sette inn en vifte fremme i kabinettet eller bak i kabinettet? Hviken vei bør den blåse? Hviken vifte (støy/pris) bør jeg velge? Er litt nobb på kjøling og alle svar motars med takk. Edit: feil link Endret 2. juli 2004 av Remo Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Inn i front og ut bak. Det beste er en 120mm i front, viss det er plass til en. Lenke til kommentar
Remo Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) 2 Past vifter er bestillt. Takk for hjelpen Edit: Damn netshop.no !!! Pakken i levert status 10 min. etter bestilling Endret 2. juli 2004 av Remo Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 du kjøpte 80mm*80mm.. 120mm passer ikke i ditt kabinett.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Men det kan sikkert moddes inn Lenke til kommentar
Remo Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Har bestillt 2* (80mm*80mm) Gleder meg. Maskinen blir varmere og varmere for hver dag? Er nå opp i 65 grader idel. Når jeg satt den sammen for et 6 mnd siden var idel 45 grader. Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Om maskinen har gått fra 45 til 65 grader på idle, så ville jeg ha sjekka kjøleribbemonteringa ASAP.. virker som den sitter dårlig på når du har fått såpass fet temperaturøkning.. eller at den evt. er helt stappa med støv. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hør ut som kjøleribba til cpu'en er litt støvete. Mens du fikler inni der kan du også blåse litt bort Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Men det kan sikkert moddes inn Front: der er det en pciholder til ekstra store pci kort på langsida, og oppover sitter det hardisk rammer.. bak: kjræsjer i hk.. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hør ut som kjøleribba til cpu'en er litt støvete. Mens du fikler inni der kan du også blåse litt bort Luft på boks er tingen Elsker å betale for ting som alltid er rundt meg Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 prøv og ta av kabinettdøra. hjelper en del. og husk. alle vifter so er nede på kabinettet skal blåse inn alle vifter som er "oppe" på kabinettet skal blåse ut det er også lurt og ha litt mere luft som kommer inn enn ut. jeg tenker på støv og slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå