Pusern Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Hepp Jeg er akkurat blitt en stolt eier av et lite småbruk, og der skal jeg ha hest. Strømgjerdet står igjen fra forrige eier, men han har tatt med seg elektronikken som styrer det. Nå lurer jeg på om det kanskje er noen forumbrukere som sitter på noe sånt og er villig til å selge, eller veit hvor du får tak i sånne ting. Tips mottas med takk Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Takk for tipset, men jeg finner ikke det jeg er ute etter der. Får prøve litt seinere. Er ganske trøtt nå. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Tvinne ledningsendene og stikke dem inn i stikkontakten (Trenger ikke grille lammelåret lengre ) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Du får finne sånn bruktmarked for landbruksytstyr. Og som det meste annet har sikkert Ebay slikt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2004 du kan jo ta et stykk bilbateri, lage en egen spole slik at du får en skikkelig voltstyrke og hekter hele sulamitten på gjerde Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2004 du kan jo ta et stykk bilbateri, lage en egen spole slik at du får en skikkelig voltstyrke og hekter hele sulamitten på gjerde Si meg... hva skal man med en spole etter for å få skikkelig voltstyrke? Er det en vidunderspole som greier å transformere likestrøm eller har de endelig utvikla (bil)batterier som kan lagre vekselspenning? Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2004 Har nå funnet det jeg var ute etter her Nå mangler jeg bare noen hester Noen som kanskje veit av en hesteeier som er interessert i leie av stallplass på øvre romerike (Long shot) Bare å ta kontakt :-) Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 5. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2004 microplex har en slik fondus http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=HTE150U Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå