Ranger_one Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei, jeg vurderer å kjøpe meg noe a.la dette kameraet for feriebilde bruk o.l, ikke noe avansert fotografering. Men, som den komplette nybegynner som jeg er så har jeg noen spørsmål: 1: Kan minnekapasiteten utvides på dette kameraet, og i såfall hva slags minnebrikker passer? 2: Ser av beskrivelsen at all video tas opp i quick time... jeg misliker quick time og nekter av prinsipp å ha det installert på pcn, så er QT standarden eller finnes det kameraer i samme prisklasse og kvalitet som tar opp video i ett annet format? Burde kansje ikke være all verden dette, men jeg er takknemlig for alle svar:) Hilsen Henning Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 1: i tillegg til det som er av interminne, putter du i et minnekort av SD-typen. 2: Kjenner ikke til noen kompaktkamera som tar opp video i annet enn quicktime, du må bare leve med det. Lykke til med kamerakjøp. Lenke til kommentar
KjetilHav Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei, jeg vurderer å kjøpe meg noe a.la dette kameraet for feriebilde bruk o.l, ikke noe avansert fotografering. Men, som den komplette nybegynner som jeg er så har jeg noen spørsmål: 1: Kan minnekapasiteten utvides på dette kameraet, og i såfall hva slags minnebrikker passer? 2: Ser av beskrivelsen at all video tas opp i quick time... jeg misliker quick time og nekter av prinsipp å ha det installert på pcn, så er QT standarden eller finnes det kameraer i samme prisklasse og kvalitet som tar opp video i ett annet format? Burde kansje ikke være all verden dette, men jeg er takknemlig for alle svar:) Hilsen Henning Selvfølgelig kan du utvide minnet, kameraet har SD minne, som du får i flere ulike størrelser. Kjøp så stort du har råd til. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå