tommy_sn Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei! Hvilket antivirus program anbefales under Win 2003 Server (gjerne at gratis-program) Får ikke installert Norton AV Pro,for det støttes vistnok ikke... Er det noen Symantec AV programmer som støtter 2003? Tommy! Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 selv kjører jeg BitDefender PRO. med fireweall. dette er da ikke gratis. ellers kan du jo kjøre AVG. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 AVG? Hva er det? Gratis, og er det bra?? Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 AVG er gratis ja. bra? ja, sånn passe. selv bruker jeg BitDefender, men det er ikke gratis. BitDefender bruker jeg bare på server Windowsen min. jeg bruker PC-Cillin Internet Security 2004 på desktop Windowsen min. dvs. Windows 2000 PRO. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Kjører Symantec AntiVirus Corporate Edition, versjon 8.1. Du må ha versjon 8.1, ikke 8.0, siden den ikke fungerer på 2003. Er veldig fornøyd. Kirikiri Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 selv vurderte jeg å kjører noen server Antivirus protector fra Trendmicro i Windows 2003, jeg er dødsfornøyd med Trendmicro sine produkter. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 På jobb bruker vi "ServerProtect" fra Trend Micro! Det virker som en drøm! Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 jepp. Trendmicro ruler villt. Norton? hvem trenger norton? vi har jo masse andre alternativer som er bedre. Blant annet PC-Cillin og Trendmicro server protect. å kjøre PC-Cillin er livet å kjøre Norton er mareritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå