tommmy Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 nå har jeg fått min m65 kameraet virker fra menyen med meg og forresten. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Videokameraet også? Det er det folk har hatt problemer med. Vanlig kamera har funker for alle. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 når jeg skal filme avslutter den bare kameraet og går til standby. både fra menyen og når jeg bruker joystick. er d meningen att det skal stå gpres oppe der? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 står d til meg også Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 ok. jeg slo telefonen av og på igjen nå funker filminga fra meny og joystick Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 ok. jeg slo telefonen av og på igjen nå funker filminga fra meny og joystick samma måtte jeg gjøre for at den skulla funk Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 noen som vet hvor jeg kan få tak i temaer til mobilen min? virker temaer fra t-630? Lenke til kommentar
jorg Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 jeg bestilte min m65 fra www.tele2.no og har et telenor-simkort liggende på hyllen, hvis jeg setter i telenor-simkortet kan jeg da bruke kontantkort på den? blir alle kampanjer telenor har på mobilen? telenor har jo gratis internett i juli, kan jeg fks se så mye tv jeg vill i helgene gratis? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 som sakt før: Det funker og filme EN gang via meny, etter det går det somregel ikke! .. trikset er at du ALDRI velger kamera fra meny, men bruker joysticken, da har det gått smertefritt her i allefall! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Som sagt, det funker uansett på min M65, enten jeg går via meny eller joystick. Også flere ganger. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 er sju timer nok første gangen jeg lader den opp? folk sier så mye rart når det gjelder ladding. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) noen som vet hvor jeg kan få tak i temaer til mobilen min? virker temaer fra t-630? vet ikke hvor du finner *65-themes enda, men du kan ikke bruke T630 themes nei edit: Men du finner ihvertfall plenty med bakgrunnsbilder HER! Endret 17. juli 2004 av arehei Lenke til kommentar
JohnBlond Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Er det noen med Tele2-abbonnement som kan hjelpe meg med oppsett for wap/mms/gprs til M65? Har prøvd automatisk oppsett via sms, dette funker ikke, har prøvd å sende mail til Tele2 men har ikke fått svar. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå