Gå til innhold

nokia er for små

Anbefalte innlegg

er det bare meg eller lager nokia latterlig små display på telefonene sine?!

skulle gjerne hatt en e-post adresse eller noe for å klaget på nokia for displaystørrelsen!;)

vet det er noe som heter at det er ikke størrelsen det kommer ann på, men hvordan du bruker den.vel............ i dette tilfelle synes jeg det er feil!

en annen ting er deres kørrkjedelige menyer, zZzzZZZzzZz........

nokia-skjerp dere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det ikke vanskelig å skjønne at du snakker om 40 seriesene med 128x128 pixels skjermene (Som omfatter: 3100, 3220, 6610,6610i, 7200, 6810, 6820, 7250, 7250i, 2650, 3510i,3200, 6210,6220,6230 osv. osv. osv. osv OSV.)

Er helt enig med deg. Synes nok at Nokia burde få fiffet opp hele den serien og få større skjermer og rutenett menyer, altså mere lik de symbian telefonene de har (6600,6630,6620, 7610, 3650,3660, ngage, ngage QD osv.). De henger ellers altfor langt bak fks. siemens...

Lenke til kommentar
Her er det ikke vanskelig å skjønne at du snakker om 40 seriesene med 128x128 pixels skjermene (Som omfatter: 3100, 3220, 6610,6610i, 7200, 6810, 6820, 7250, 7250i, 2650, 3510i,3200, 6210,6220,6230 osv. osv. osv. osv OSV.)

Er helt enig med deg. Synes nok at Nokia burde få fiffet opp hele den serien og få større skjermer og rutenett menyer, altså mere lik de symbian telefonene de har (6600,6630,6620, 7610, 3650,3660, ngage, ngage QD osv.). De henger ellers altfor langt bak fks. siemens...

Alt riktig, untatt 3510i. Den bruker ikke vanlig S40, den har enda ferre pixler.

til trådstarter: Den eneste måten du kan "klage" på dette på er å sørge for at du selv ikke kjøper en mobil med liten skjerm, eventuelt også overtale andre til ikke å gjøre det.

Jeg tror nok Nokia vet nøyaktig hva de gjør, så får bare salgstallene bevise for dem om det er lønnsomt eller ikke.

Lenke til kommentar
er det bare meg eller lager nokia latterlig små display på telefonene sine?!

skulle gjerne hatt en e-post adresse eller noe for å klaget på nokia for displaystørrelsen!;)

vet det er noe som heter at det er ikke størrelsen det kommer ann på, men hvordan du bruker den.vel............ i dette tilfelle synes jeg det er feil!

en annen ting er deres kørrkjedelige menyer, zZzzZZZzzZz........

nokia-skjerp dere!

Nå er det ikke alle som trenger en mobil med 10" ws skjerm. For veldig veldig mange, ja de fleste faktisk, så holder de små skjermene. De gjør sin nytte.

Lenke til kommentar
En gammel Lada gjør også sin nytte, men vil du ha den ?

Nei, det vil jeg ikke.

Men det er mange som vil ha Nokia. Så lenge det fortsetter er det ingen grunn for nokia å bruke mer penger på større/bedre skjermer. Da sier det seg selv at de tjener mindre. Og det sier seg selv at det vil de ikke.

Lenke til kommentar
Nå er det ikke alle som trenger en mobil med 10" ws skjerm. For veldig veldig mange, ja de fleste faktisk, så holder de små skjermene. De gjør sin nytte.

Hva trenger man en stor skjerm til egentlig? Hvis man ikke bruker telefonen til å spille spill er det vel strengt tatt ikke nødvendig, men selvefølgelig kjekt å ha. Jeg skal sikkert kjøpe en N6230 og ser ikke noe spesielt negativt i den skjermen

Lenke til kommentar

Det er jo litt stas med stor skjerm dersom man har tatt et bilde man er fornøyd med og vil vise fram uten å måtte si følgende setning: "Bare velg <zoom inn> så kan du bla rundt på bildet og se hva det er. :blush: "

Så er det jo greit hvis man skal lese lange artikkeler på wap kanskje. Vet ikke helt jeg? Kan egentlig bare tenke meg dette med bildefremvisning. Uansett har jeg levd med den lille Nokia-skjermen siden jeg fikk min andre mobiltelefon for snart seks år siden så er relativt vant til det.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
en ting er sikkert:Alle nokia telefoner med 128*128 skjerm SUGER! :thumbdown:

KJØP Sony Ericsson

Håpløst :no:

Greit du liker SE men det er ikke nødvendlig med slike poster.

Kan du finne en Sony Ericsson telefon som: har mp3, radio, minnekort er liten og kompakt samt ikke LAGGER når du prøver å skrive en sms så skal jeg gledelig kjøpe den.

Send en PM når du finner den da :tease:

Lenke til kommentar

Jeg har Nokia pga softwaren. Ingen telefoner slår Nokia på software (min mening). Det er litt kjipt med liten skjerm når du skal se bilder/film/spille, men til sms og andre ting er 128x128 en helt grei størrelse. Det gjør også at Nokia kan selge telefonene biligere på grunn av lavere produksjonskostnader.

Lenke til kommentar

128x128 går til nød. Jeg kan si meg enig i det. Men at de fremdeles tviholder på de gamle STN-skjermene med litt over 4000 farger, er ganske tragiskt. Jeg kan glemme å lese noe på min N 6100 i sollys.

Endret av Vaffelkake
Lenke til kommentar

Når jeg skulle kjøpe meg mobil så var det en avveining jeg måtte ta:

Skal jeg legge vekt på :

1- Radio/mp3

eller

2- Kamera/stor skjerm

Med tanke på mobilens natur så synes jeg det er mye mye viktigere med en bra radio og gjerne mp3-spiller enn kamera. Selv mobilene med bra kamera så er det rett og slett patetisk kvalitet på de sammenlignet med et ordentlig kamera.

Når jeg løper rundt med mobilen min så slår det meg liksom ikke "ja DETTE det må jeg ta bilde av"... før produsentene prøvde å overtale oss om at kamera var viktig på mobilen var det ingen som savnet det engang. Musikk og radio på mobilen er i alle fall for meg mye viktigere og en mer naturlig del av mobilen.

Så jeg gikk for 6230, på tross av at kamera er middels bra og skjermen er "liten". Men stor nok for meg i alle fall, jeg tar ikke bilder og kaster bort penger på mms allikevel.

Endret av Galilee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...