Gå til innhold

vi arrangerte LAN party på Myre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere burde seriøst gjøre om den siden til en standard tabell og celle siden.. Kutte ut knappene dere har der..

t.o.m jeg som har adsl måtte vente på de knappene hver gang jeg loadet en ny side.

Og det ser forøvrig heller ikke ut som noe seriøse greier, men minner mer om noe som har laget i frontpage 2000..

Og ellers lykke til med partyet :)

Lenke til kommentar

1: Det at sidene er laget på en Mac spiller ingen rolle for hvordan den ser ut.

2: Skal denne diskusjonen handle om hvordan siden ser ut eller hvordan LANet var? Er det førstnevnte er dette en feilpost og jeg kan flytte den

3: Kast ut webdesigneren. Reklame for Mac og iTunes, forferdelige knapper, ingen grafikk og den mest horrible mouse-over-effekten på knappene noensinne gjør han kvalifisert til Arngren-prisen i elendig designing. Be heller noen andre gjøre det. Hvem som helst andre. Og dette sier jeg bare hvis dere er interresert i at flere skal joine LANet deres via nettsidene :thumbup:

Ellers, så ut som et helt greit LAN og jeg håper det gikk fint. Arranger igjen ;)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Seriøst; jeg får en ekkel følelse gjennom meg av de sidene der..

Hvor er myre? var det mange folk? gikk det bra? hvem er i crew? jobbet crewet bra? gikk dere i overskudd? hvor leide dere utstyr? skaffet dere sponsorer?

hadde dere egne kioskvarer? skal dere arrangere igjen?

Lenke til kommentar

Myre ligger i Lofoten...det var rundt 40 stk der..det gikk bedre enn vi trudde..vi gikk 7800 i overskudd..vi hadde kjøpt inn switch´er,,,og internett hastighet var 34 mbit per sekund..vi er blitt sponset av NORNET,RIMI,Kraftlaget og komplett..

ja vi hadde egene kiosk vare som f.eks heimelaget pizza,horn,brus,iste og så solgte vi nettverks kabler.. :thumbup::thumbup::w00t:

Vi skal arangere 14 dagers linking og då kan hele norge få låv til og komme.... :w00t:

Lenke til kommentar

Mye å pirke på her.

1. Myre ligger i VESTERÅLEN. IKKE i Lofoten

2. Webstedet har det dårligste designet jeg har sett, og dette har ikkeno' med at den er laget på Mac og gjøre. Dette er ene og alene webmaster/designers feil.

3. 14 dagers LAN?????? Er du sprø???? Ikke en person i verden orker det!?!

4. 34 MBits linje? Hvem leverte den? Tidligere har dere kjørt på en 328k SDSL linje

5. Hva sponset komplett? Mange store LAN-party har søkt om støtte fra komplett, men man må være virkelig stor for å bli støttet.

Tror du skryter på deg mektig mye her.

Ikke ta hodet for fullt av vann.

Lenke til kommentar
[quote name='FORD..NOZ' date='03/07/2004 : 00:03'] du svin jarle bable.....vi hadde 32 mbits internett linje på linkinga 19-20......... [/quote]
Hehe.

Det er alltid gøy å se mindre intellektuelle personer prøve og redde dagen med å gå til angrep på den som sier noe de ikke kan forsvare.

Dessuten: svar på spørsmålene mine i stedet for å kødde drit!
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
4. 34 MBits linje? Hvem leverte den? Tidligere har dere kjørt på en 328k SDSL linje

Alle østtyskere kjørte drabant tildligere, men det betyr ikkje at dei gjer det no. Ting kan utvikle seg ;)

5. Hva sponset komplett? Mange store LAN-party har søkt om støtte fra komplett, men man må være virkelig stor for å bli støttet.

Måten søknaden er skriven på har ganske mykje å sei

Ser berre søknandane jobben min legg inn til forskningsrådet. Ideen kan vere brilliant, men er ikkje søknaden godt nok skriven, kan den like godt bli brukt til dopapir.

Berre så det er sagt har eg ingenting med dette lanet, men eg syntes påstandene var litt morsomme så derfor måtte eg berre kommentere dei litt.

Men 14 dagers lan, det er ein dårleg ide, i alle fall viss ein skal kjøre 24/7 då blir det uhygenisk og andre ekle ting der.

mvh

JanEirik

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alle østtyskere kjørte drabant tildligere, men det betyr ikkje at dei gjer det no. Ting kan utvikle seg ;)

Grunnen til at jeg lurer er at det ikke er mulig å oppdrive internettlinjer bredere enn 2 mbps på Myre, og at de har avtale med en privatperson som leverer trådløst internett som bare kjører på 384 kbps. I september starter kraftlaget med å levere 10 mbps linje til bedrifter i kommunen, men inntil da..........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...