Sesam Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 din Mach II kjølte 2.4A ble EID av min vannkjølte 2.4A.. jaja.. thats life lurer fremdeles på hva du gjør feil, tviler på at cpuen yter dårligere per clock. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) din Mach II kjølte 2.4A ble EID av min vannkjølte 2.4A.. jaja.. thats life lurer fremdeles på hva du gjør feil, tviler på at cpuen yter dårligere per clock. Alle CPU-er variere hvor godt de klokker. Du var nok bare heldigere en meg. Men skal si meg enig i SuperPI resultatene ikke helt henger på greip, og jeg skal se litt nærmere på det når jeg får en ny prescott eller får byttet den jeg har idag. Sjekket også om den throttler, noe den tilsynelatende ikke gjøre, men det er ingen disable funksjon i BIOS-en på P4C800. Kjørte noen andre benchmarks for å verifiserer de andre resultater, og alt annet er innen for feil marginen av benchmarkene. Edit: Off topic: Litt PRESHOT moro for å lette på stemningen. -P- Endret 3. juli 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
Flames Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Super test. Likte den veldig bra! Slikt vil jeg se mye mer av. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Flott test, lurer på om jeg skal bytte ut 2.4a min i en prescott Lenke til kommentar
Sesam Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 ikke noe nytt? fremdeles ikke funnet ut hva feilen er? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Grei test! Absolutt, litt dumt at det ikke hjalp noe særlig med Mach II. Hva med å gå til anskaffelse av en 3.0C SL6WK og se om dere klarer å få noe utav den? Vet om folk som klarer 4,5GHz stabilt med Mach I. Hadde hvert morsomt om dere kunne nærme dere 5GHz Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Fin artikkel... men jeg har litt å pirke på. *I inngressen skriver du 2.4E, den CPU-en eksisterer ikke. *2.4A NW har aldri vært overklokkernes favoritt, 2.4C derimot... *Det finnes også en 2.8A Prescott. *Og, som noen allerede har påpekt, er det noe Prescott virkelig gjør det skarpt i så er det Super PI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå