Rafael Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Hey.. Jeg lurer på om det finnes slike kort, har jo sett det på hjemmesiden til ati, men aldri i en norsk butikk.. Ikke det at jeg har lett så mye. Er det noen som har tilfeldigvis har kommet forbi det i farta så please nevn en webshop eller en vanlig butikk som har det. Mvh Rafael Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Hei! http://www.Nordata.net selger Hercules Radeon8500LE 128MB kort til 2400,- nå. Jeg kan anbefale denne butikken på det sterkeste. De har en helt utrolig kundesupport å jeg har personlig aldri hatt problemer med dem. Håper du finner kortet du er ute etter. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 Takk for at du svarte, men jeg glemte å si at jeg lette etter Retail, siden jeg ikke orker å bruke reference drivere. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Kan fortsatt bruke drivere fra ati.com Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 Kan man bruke Ati sine originale drivere til hercules korta? da mener jeg, originale = ikke reference Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå