Zepticon Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har nettopp fått tak i SkechUp, og satte meg ned for å planlegge litt modding av kabinettet mitt... Men jeg fikk ikke noe som hels til... Derfor: Noen som vet hvor jeg kan finne eg god tutorial til SketchUp? Som forklarer det jeg trenger å vite for å tegne et kabinett med mål, og alt....? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 www.sketchup.com der finner du masse video'er o.l. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 det er utrolig mye kult man kan lage i sketchup, tror jeg må sette meg ned for å lære litt av det Lenke til kommentar
bobbo^ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Er det virkelig så enkelt og bra som det virker (vil ha svar fra folk som bruker det) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Det er veldig enkelt, moro, og du får en veldig fin og ren modell EDIT: Her er noe jeg tegna på... nja... la oss si, en tre kvarter? EDIT2: Etter jeg hadde hatt programmet i ca. et minutt Dvs. det tar ikke lang tid å lære seg det grunnleggende! Endret 6. juli 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Luv Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Kan ikke noen laste det opp på ftp eller noe sånt. Fatta null av registregringa til sketchup tingen. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Jeg har hatt AutoCAD2000 som valgfag et år og lærte meg en god del og har hørt en del om SketchUP her på forumet. Jeg testet det fordi jeg var interisert i hvordan det virka som tegneprogram, men jeg fant ut at det ikke gikk ann å bruke det som AutoCAD der man skriver seg til tegningene, men heller bare tegner ivei. Etter litt tutorials så får jeg fint til å tegne, går mye raskere enn AutoCAD, har selvfølgelig ikke alle mulighetene, men raskt og enkelt å lage ei skisse hvis man skal lage noe. Så jeg gir SketchUP 10/10 til sitt bruk, lage skisser raskt og enkelt. Endret 6. juli 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå