PetriZide Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hei! etter mye lesing rundtomkring så har jeg bestemt meg for å kjøpe meg et Sony CyberShot DSC-P120. Skulle egentlig kjøpe meg P100 ,men siden P120 er helt lik har bæreveske og 2 ekstra batterier så gikk jeg for den. men til spørsmålet. Kan dette kameraet bare bruke MemoryStick? Og har MemoryStick en forkortelse? (MMC,SD,CF osv) Lurte litt på dette fordi jeg vil finne beste pris og kvalitet på minnebrikkene. og en ting til.. jeg så operasjons temperaturen til Memorystick på komplett der er det oppgitt til 0Celsius til 60Celsius. vil dette si at det ikke er noe kamera å ta med seg på lange kalde skiturer? hva skjer hvis det kommer under eller over den temperaturen? sprenger det? :!: jeg er helt n00b når det kommer til digitalkamera siden jeg bare har knipsa bilder med et, men ikke brukt de ulike funksjonene, jeg driver en del med design så det å ha et kamera man kan hente egne bilder med er noe som frister. All info angående dette tar jeg med takk (Vil unødig fortsette å bruke mange engangskameraer på lan) Lenke til kommentar
raysv Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jepps, du har helt rett, hvis den kommer under 0 er det bare å slippe kamera og løpe for eksplosjonen kommer Neida, garantien din gjelder ikke under 0, men både kameraer og minnekort pleier som regel bare å stå ned til 0 grader i spesifikasjonen. Kameraet ditt vil gå fortere tom for strøm, LCD skjermen kan bli litt treg, og hva som skjer med minne er jeg ikke sikker på, mulig det bruker litt lengre tid på lagring. Jeg har hatt med alle de digital kameraene mine ut i 25-, og dette var uten problemer. Sony kameraene tar bare memorystick ja, vanlig, duo, og pro tar P120. Nei, tror ikke de har en spesiell forkortelse. Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) takk for svar greit å få bekreftet den tvilen jeg eventuelt hadde. sett litt rundt og så at denne: Sandisk Memory Stick PRO 512MB er en brikke man får mye for pengene for. den er jo opptil 2000kr billigere enn Sony sin ,men er det kvalitet (synes jeg har sett folk skryte av den) og hvorfor er sony sine brikker så dyre? er de bra? har de lengere garanti? Endret 2. juli 2004 av PetriZide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå