DevianX Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Hallo folkens, jeg er også en stor fan av CS. Men har et lite problem! Når jeg spiller det på XP pro. har jeg litt problemer. Funker veldig bra under såill, men med engang jeg skrur av spillet vil ikke windows media player fungere. Men jeg har et liten anelse om at CS ikke har skrudd av seg ordtentlig. Engang skulle jeg prøve å uinstallere rett etter at jeg hadde spilt og stod det at det var aktiv. Har noen forslag om hva som kan gjøres?? PeaCE PEOLPE. ps. jeg ligger på 71 fps på cs hele tiden. Er dette normalt? Lenke til kommentar
house Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 kommer ann på hva du har satt max fps til det... går den ikke lengere, så har du nok ikke mere enn 71 som max nei... still litt på den, jeg veit ikke hvordan, siden jeg ikke er CS spiller Housey Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 Hey thanx for svar. Men vet dere hvordan man stiller inn på max fps? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Hei! Nå er ikke jeg noen ekspert på CS, men med maskinen din burde du helt klart ha 99-101 FPS hele tiden. Du forandrer dette i config filen din. Syntax er vel max_fps om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 er det lett å endre på det?? Lenke til kommentar
house Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 ja... ta bort skrivebeskyttelsen på den, så fixer du, så til bake med skrivebeskyttelsen, da er det fixa Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 Men hva skal jeg gjøre innpå den syntax greia?? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg var kanskje ikke helt klar når jeg forklarte sist.. Du har en fil som heter config.cfg Denne filen kan du åpne i notisblokk å lete opp linjen som heter fps_max. Etter denne står det "xx" tallet her er den verdien som er satt som max i ditt tilfelle. Forandre denne til 101 å alt skal være bra. Om filen har skrivebeskyttelse som noen andre nevnte over så fjerner du denne før du endrer filen. Lagre å spill CS med 100 FPS :smile: Lenke til kommentar
Nautilus Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Når du er inni spillet kan du ta ned consollen og skrive fps_max 100 Då skal du komme opp i hundre hvis ikke du må slå av v-sync Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On 2002-04-20 13:06, Divxdude skrev:...Men jeg har et liten anelse om at CS ikke har skrudd av seg ordtentlig.... For å se om det er aktivt kan du trykke ALT+CTRL+DELETE for å få fram "Windows Task Manager". Der trykker du på "Processes". Hvis "hl.exe" ligger under "Image Name" etter du har avsluttet spillet er det fortsatt aktivt. Det kan stenges ved å høyreklikke på den og velge "End Process". Lenke til kommentar
TanNKreM Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Om jeg vet riktig så går det vel ikke å sette fps_max til mer enn 99... Ja, jeg tror det heter fps_max Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Verdien går aldri over 101. Så det er ikke helt riktig å si 99. Du kan sette tallet så høyt du vil, men spillet vil aldri kjøre hurtigere enn 99-101 FPS. Lenke til kommentar
Moose Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Men med windows XP så er frekvensen på skjermen satt til 60Hz eller noe i spill og slikt. Da hjelper det ikke om du har 99 fps i cs. Dette kan fikses med et program som heter RefreshLock. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On 2002-04-20 13:53, Moose skrev:Men med windows XP så er frekvensen på skjermen satt til 60Hz eller noe i spill og slikt. Da hjelper det ikke om du har 99 fps i cs. Dette kan fikses med et program som heter RefreshLock. Har du en link til hvor jeg kan finne dette programmet? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 Hey Bare søk på nettet. en venn av meg fant det på en side. Jeg kan snakke med han, slik at han gir meg den siden. Håper du er litt tålmodig!! Peace Lenke til kommentar
Makky Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On 2002-04-20 14:44, Divxdude skrev:HeyBare søk på nettet. en venn av meg fant det på en side. Jeg kan snakke med han, slik at han gir meg den siden.Håper du er litt tålmodig!!Peace Jada...jeg har god tid.....hehe :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå