Gå til innhold

Counter Strike!!!

Anbefalte innlegg

Hallo folkens, jeg er også en stor fan av CS. Men har et lite problem!

Når jeg spiller det på XP pro. har jeg litt problemer. Funker veldig bra under såill, men med engang jeg skrur av spillet vil ikke windows media player fungere. Men jeg har et liten anelse om at CS ikke har skrudd av seg ordtentlig. Engang skulle jeg prøve å uinstallere rett etter at jeg hadde spilt og stod det at det var aktiv. Har noen forslag om hva som kan gjøres??

PeaCE PEOLPE. ps. jeg ligger på 71 fps på cs hele tiden. Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var kanskje ikke helt klar når jeg forklarte sist.. Du har en fil som heter config.cfg

Denne filen kan du åpne i notisblokk å lete opp linjen som heter fps_max. Etter denne står det "xx" tallet her er den verdien som er satt som max i ditt tilfelle. Forandre denne til 101 å alt skal være bra.

Om filen har skrivebeskyttelse som noen andre nevnte over så fjerner du denne før du endrer filen. Lagre å spill CS med 100 FPS :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-20 13:06, Divxdude skrev:

...

Men jeg har et liten anelse om at CS ikke har skrudd av seg ordtentlig.

...

For å se om det er aktivt kan du trykke ALT+CTRL+DELETE for å få fram "Windows Task Manager". Der trykker du på "Processes". Hvis "hl.exe" ligger under "Image Name" etter du har avsluttet spillet er det fortsatt aktivt. Det kan stenges ved å høyreklikke på den og velge "End Process".

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-20 13:53, Moose skrev:

Men med windows XP så er frekvensen på skjermen satt til 60Hz eller noe i spill og slikt. Da hjelper det ikke om du har 99 fps i cs. Dette kan fikses med et program som heter RefreshLock.

Har du en link til hvor jeg kan finne dette programmet?

:cool:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-20 14:44, Divxdude skrev:

Hey

Bare søk på nettet. en venn av meg fant det på en side. Jeg kan snakke med han, slik at han gir meg den siden.

Håper du er litt tålmodig!!

Peace

Jada...jeg har god tid.....hehe

:wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...