Overklokkeren Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Har sett etter routere og for meg synes det at det står mellom disse routerne, når man skal ha en for under tusenlappen, først og fremst ment for internett. Linksys WRT54G DI-624 Noen som har erfaringer og tips eller vet om andre som er bedre?? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Har selv denne fra 3Com. Er fornøyd med den. Finnes også med tre bundler, denne, denne og denne. Billigere å kjøpe en bundle, enn å kjøpe komponentene hver for seg, hvis du kan bruke en av disse. Endret 3. juli 2004 av sofTest Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 jeg har selv gått fra 3Com utstyr til linksys, og jeg er meget godt fornøyd med linksys (har nå router, AP og en switch) kvalitetsmessig har linksys bedret seg mye etter at cisco kjøpte opp firmaet... kan absolutt anbefale linksys i allefall Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Jeg postet dette for noen minutter siden i en annen tråd: Jeg fikk min Linksys WRT54G for et par dager siden, og har ikke hatt noen problemer. Enkel og grei å sette opp, rekkevidden var over forventning (mulig jeg hadde for lave forventninger). Har bra dekning 2 etasjer under i trehus. Funker bra med Realtek 8180L kortet som ikke akkurat har vært kjent for topp kvalitet.... Ikke blitt frakoblet noen gang. Har vært nevnt noe om sikkerhet med Linksys, jeg har også hørt om det, men hvor alvorlig det er (om det er noe eller en hype) vet jeg ikke... Kan legge til at jeg valgte Linksys WRT54G mye fordi jeg stort sett har sett positiv omtale av Linksys her på forumet. I hvert fall den tiden jeg har fulgt med på dette emnet. Endret 3. juli 2004 av fjotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå