fenris1979 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 heisann tenkte eg skulle ha meg en ny telefon, da lurer eg på om det er noen her som har noen råd ??? ønsker en nokia med videreføring av netcom activtalk Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 henviser deg til å bruke denne malen Mal Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Øhm, vi kan ikke hjelpe deg før du sier hva du ser etter i en mobil. Les dette Christian86 var visst sekunder før meg der Endret 1. juli 2004 av Redline_ Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 vil ha en nokia farge skjerm. eller blå skjerm iker ikke glorete telefoner eks 3510i osv kamera er ikke så viktigt. den skal ha wap og mms radio hadde vært fint håper dette hjelper Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Orker du ikke å bruke coden/malen. Beskriv mere hva du bruker telefonen til... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 vil ha en nokia farge skjerm. eller blå skjerm iker ikke glorete telefoner eks 3510i osv kamera er ikke så viktigt. den skal ha wap og mms radio hadde vært fint håper dette hjelper Nokia 6610? eller om du vil ha kamera er 6610i en fin telefon Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: (ja). -MMS: (ja). -GPRS: (ja). -WAP:(ja). -Kalkulator: (ja). -JAVA:(nei). -Email klient:(nei). -Spill:(nei). osv... Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: . -Vekt: (samme). -Antenne (intergrert antenne). Skjerm: Farge/ikke farge. samme -Over 65000 farger, under 65000 farger -Størrelse på skjerm (ikke viktig) -Touchscreen: (nei) Jeg har mellom 0 og 1000 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Diverse: -Merke: (nokia). -Kamera: (samme). -Videokamera: (samme). -Symbian: (nei). -Triband:(samme). -Infrarød port:(nei). -Bluetooth:(nei). -Minne: ( minimum plass for et visst antall kontakter/bilder 100-200 kontakter) -Minnekort?:(nei). -Polyfoniske ringetoner:(samme) -MP3: (samme). -Radio:(ja). -Wlan: (nei). -3g(UMTS): (nei) Batterilevetid: "viktig sånn happy nå Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) M-m...Overlykkelig Er litt seint nå da men kan gi et raskt svar (kan godt hende jeg glemmer av noen punkter. Lager et skikkelig svar på morgenen hvis jeg finenr det nødvendig senere...) Alle har radio, fargeskjerm, mms, gprs osv. , og er nokia som du ba om... 3200 6610/6610i (6610i har kamera + litt forbedringer) 5140 (Tåler litt røffere behandling, "Sportsmodell") Og tilslutt: 6230, men kan bli litt i dyreste laget Disse mobilene er meget like igrunn. Særlig 6610 og 3200. 6230 har minnekort utgang og mp3 spiller itillegg imens 5140 er en "sportsmodell" som skal tåle litt mere Endret 2. juli 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Han har maks 1000,- til rådighet remerser Da har du lite å velge i mellom, men kanskje en Nokia 2100? Enkel, stilren og grei. Eller om du har bittelitt til å gå på, en Nokia 3100, da får du med fargeskjerm, større minne og bedre batterikapasitet. Endret 2. juli 2004 av Alastor Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 ta en titt på modellene Remerser anbefalte, så sjekker du ut hva prisen blir med 12mnd binding til netcom. Det gir deg ca 1500 kroner i avslag på fullpris. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Alastor: Les det første inlegget. ønskeren nokia med videreføring av netcom activtalk Da har han råd Men det er alltid vanskelig å gi noe presist svar siden disse abbenomang prisene varierer sterkt fra by til by, butikk til butikk. Så han kan tilogmed også komme over en 6230 billig om han har flaks . Endret 2. juli 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå