Gå til innhold

nytt hk, cpu og hardisk

Anbefalte innlegg

har tenkt til å kjøpe

dette hk'et

denne cpu'en

denne hardisken

synes dere det oppsettet ser bra ut eller?? noe dere ville forandra på eller lagt til?

jeg har 2x256 mb ram og trur det er disse ..det funker vel fint sammen med det andre der vel? vet jeg egentelig burde kjøpe nye men jeg har ikke så veldig lyst til å bruke så mye penger på pc! :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har sikkert TwinMos 512MB (TwinMos kommer som regel i pakke på 2 stk altså i dette tilfellet 2*256)

Det ser ellers veldig bra ut, men håper du har en disk til, for samme hvor bra den disken er, så er det litt lite plass å ha på en PC i dag...

Lenke til kommentar

Har hørt rykter om at sokkel 754 (AMD generelt) er litt kresen på TwinMos, men du får jo prøve, funker det ikke kan jo det være årsaken.

Siden du ikke vil bruke så mye penger på PC foreslår jeg AMD Atlhon 64 3000+, den er vel 500kr billigere eller noe sånt.

Når det gjelder hardisk plass, synes jeg 36,7 GB holder jeg, men det kommer jo an på hva du skal ha på den. Hvis det bare er OS og 2 spill, så går det jo fint. Selv har jeg alle programmer og OS på den, og den er ikke full enda...

Det er vel noe man får se an selv.

Lenke til kommentar

Denne er vel kansje litt dyr, men fytrtirakern den er god, vet bare om en brikke som er bedre, det er ei brikke sm heter mushkin, den har 2-2-2 timings. Men den er bare vits hvis du skal overklokke, hvis ikke funker vel twinmos?

Men du bør kjøpe 1gb egentlig.

Disse skulle vel funke greit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...