sjøgren Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 har tenkt til å kjøpe dette hk'et denne cpu'en denne hardisken synes dere det oppsettet ser bra ut eller?? noe dere ville forandra på eller lagt til? jeg har 2x256 mb ram og trur det er disse ..det funker vel fint sammen med det andre der vel? vet jeg egentelig burde kjøpe nye men jeg har ikke så veldig lyst til å bruke så mye penger på pc! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Du har sikkert TwinMos 512MB (TwinMos kommer som regel i pakke på 2 stk altså i dette tilfellet 2*256) Det ser ellers veldig bra ut, men håper du har en disk til, for samme hvor bra den disken er, så er det litt lite plass å ha på en PC i dag... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Har hørt rykter om at sokkel 754 (AMD generelt) er litt kresen på TwinMos, men du får jo prøve, funker det ikke kan jo det være årsaken. Siden du ikke vil bruke så mye penger på PC foreslår jeg AMD Atlhon 64 3000+, den er vel 500kr billigere eller noe sånt. Når det gjelder hardisk plass, synes jeg 36,7 GB holder jeg, men det kommer jo an på hva du skal ha på den. Hvis det bare er OS og 2 spill, så går det jo fint. Selv har jeg alle programmer og OS på den, og den er ikke full enda... Det er vel noe man får se an selv. Lenke til kommentar
sjøgren Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 trudde det bare var MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB som ikke støttet twinMos men ikke veit jeg..vet dere om en bra 512 mb brikke som jeg kunne kjøpt da? ikke TwinMos så klart! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Denne er vel kansje litt dyr, men fytrtirakern den er god, vet bare om en brikke som er bedre, det er ei brikke sm heter mushkin, den har 2-2-2 timings. Men den er bare vits hvis du skal overklokke, hvis ikke funker vel twinmos? Men du bør kjøpe 1gb egentlig. Disse skulle vel funke greit? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Kan jeg foreslå GeIL? 1 eller 2 brikker er opp til deg... PS: Hvor har de Mushkin brikker? Endret 2. juli 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Så de i en dansk netbutikk, var en thread det var link, der jeg så dem. edit:Her står specs, ikke aklkuratt allemans ram det her, koster tsen dollar, altså ca 7-8 tusen norske kroner. Endret 2. juli 2004 av hba Lenke til kommentar
sjøgren Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 har tenkt litt nå..har 2 hardisker fra før, en på 80 Gb og en på 40 Gb men de er ikke S-ATA da..er det noe vits å kjøpe denne ? jeg kunne jo heller ha brukt litt mere penger på minne da.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ja, det vil gi litt ytelse i spill og os, og andre tng som skal kjøres, f.eks spi skal jo kjøres fra hd'en, mens f.eks stash skal bare ligge der. Lenke til kommentar
sjøgren Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Hk 1300 kr cpu 2000 kr hardisk 900 kr ram/minne 1500 kr totalt 5700 kr! Dette blir det jeg kommert til å kjøpe...tusen takk for hjelp ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå