thomassit0 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hva syns dere? jeg syns ikke det er så verst jeg.. lurte på hvilket album de "hardbarka" fansa liker best? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg er langt fra en hardbarka fan, men mener Silence er best. Starten på det albumet er sinnsykt tøff! Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg har bare hørt "Wolf & Raven" hvis det var et Sonata arctica album Bra er det uansett. Lenke til kommentar
Hazikaze Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Silence er nok best. Flotte sanger på det albumet ja. Men hvorfor har de folka tekster som høres ut som de er tatt ut fra Britney-arkivet? "Only a child, reckless and wild, needs to come home again. He promised the moon but won't marry you!". Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hazikaze: er da ikke alle som er sånn da! men Silence må være det beste albumet tror jeg... Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Silence ja selv om Winterheart's Guild var en flott plate Lenke til kommentar
Togo Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Må slenge meg på bølgen til de som sier at "Silence" er best. Er det nå HalTan skal komme inn og si "æsj, grusom musikk"? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Siden ingen har nevnt den enda, vil jeg anbefale Songs of Silence, den doble liveplata. Sinnsykt bra lyd, og Toni synger rævva av de fleste powervokalister live. Pluss at publikum er helt utrolig og veldig til stede i opptaket. Sånt liker jeg. Den har også låter fra alle platene. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Er det nå HalTan skal komme inn og si "æsj, grusom musikk"? Hvorfor skulle jeg gjøre det? Det er ingen som spurte i denne tråden om jeg liker Sonata Arctica, tråden handler om hvilket album som er best. Dersom tråden hadde hett "liker du Sonata Arctica?", ahdde jeg derimot svart "bedre enn alt annet i den kategorien, en del kult materiale". Frekkas. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Må slenge meg på bølgen til de som sier at "Silence" er best. Er det nå HalTan skal komme inn og si "æsj, grusom musikk"? Har du noen gang lest retningslinjene?? Man skal ikke svare på noe man ikke blir spurt om Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Synes at Eplictica er best, har ingen spesiell grunn, men det er bare bra. Lenke til kommentar
oxpo Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg syntes Ecliptica er best, bare sinnsykt bra sanger, men Reckoning Night og Silence er også fantastiske Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Nice liten 5 ÅRS BUMP. Får ta en 5 måneders bump jeg da. Har nylig "gjenoppdaget" Sonata Arctica. Det har seg sånn at tidligere har jeg kun hørt på Silence og Eliptica albumene som fikk meg til å like bandet. Men det var jo sikkert 7 år siden, og jeg har tydeligvis ikke fulgt med på hva de har kommet med siden. Albumene Winterheart's Guild (2003) og Reckoning Night (2004) er jo totalt overlegene til alt de har laget tidligere. Herregud så bra. Ikke bare er kvaliteten på musikken mye høyere, men sangene er desidert fetere. Har ikke fått smaken på Unia enda, men skal høre litt mer på det før jeg gir meg. Endret 16. juni 2009 av Zappy Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hadde egentlig ikke tenkt til å skrive i en 5 år gammel tråd, men whatever >_> Enig med deg, Reckoning night og Winterheart's guild er rå. Ble litt forbausa da Unia kom ut, hadde nesten håpet på at de skulle fortsette i samme stilen. Likte det ikke helt i starten, men det kom seg Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Veldig off topic, men på den ene siden er det klaging over at folk gjenoppliver gamle tråder, og på den andre siden er det klaging over at folk ikke søker etter eksisterende tråder før de lager nye. Hvor gammel/ny må en tråd være før man ikke får lov til å gjenopplive den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå